تبلیغات پاپ آپ را هدفمند استفاده کنید

به عنوان مثال تا چند سال قبل هر ارائه دهنده کالا یا خدمات بر اساس میزان بزرگی کسب و کار خود و همچنین بودجه در اختیارش چند گزینه اصلی برای تبلیغات در اختیار داشت که عبارت بودند از:

تبلیغ در رادیو و تلویزیون، بیلبوردهای شهری، تابلوهای تبلیغاتی استادیوم های ورزشی و در نهایت پخش کردن تراکت و کاغذهای تبلیغاتی در میان مردم...

 اما چند سالی است که با گسترش روز افزون اینترنت٬ کسب و کارها به اهمیت داشتن وبسایت پی برده اند. در نتیجه تبلیغاتشان نیز به سوی تبلیغات اینترنتی سوق پیدا کرده است. در میان انواع تبلیغات اینترنتی موثر ترین های آن ها معمولا تبلیغات بنری و پاپ آپ می باشند که در ادامه به تبلیغات پاپ آپ و مزایای آن اشاره می نماییم.

می دانیم که مدیر هر کسب و کاری که وبسایت اینترنتی خود را راه اندازی می کند قصد دارد بازدید کننده بیشتری را به سایت خود جذب کند. در حقیقت به نوعی داشتن مخاطب بیشتر برای وبسایت، پرستیژ یک کسب و کار آنلاین را نشان می دهد.

از این رو کسب و کارها به روش های مختلفی مانند خرید پاپ آپ سعی می کنند بازدید سایت خود را بالا ببرند. معیار نشان دهنده بازدید سایت ها رتبه الکسا نام دارد که هر سایتی که رتبه الکسای پایین تری داشته باشد دارای بازدید کننده بیشتری است. در حقیقت هدف اصلی صاحبان سایت ها از سفارش پاپ آپ، بالا بردن تعداد بازدید کنندگان سایت خود و در نتیجه بهبود رتبه الکسا و بالا بردن پرستیژ کاری خود می باشد.

تبلیغات پاپ آپ

پاپ آپ ها انواع مختلفی دارند. گاها در گوشه ای از صفحه به صورت یک پنجره کوچک نمایش داده شده و یا حتی خارج از کادر قرار می گیرند. گاهی با کلیک یا اسکرول روی صفحه سایت میزبان به صورت یک تب جدید در مرورگر باز می شوند.

برخی انواع پاپ آپ نیز استفاده می شوند که برای عضو گیری برای کانال های شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرند. مهم است که سفارش پاپ آپ از یک گروه معتبر انجام شود تا با داشتن آمارگیر دقیق حقی از مشتری ضایع نگردد. از این نظر سایت معتبر پاپ گذر یک سایت پیشرو بوده و بهترین کیفیت خدمات پاپ آپ را به عزیزان ارائه می نماید و میزان بالای رضایت مشتریان این گروه موید این مطلب می باشد.

مزیت های تبلیغات پاپ آپ

همان طور که پیش تر عرض شد تبلیغات پاپ آپ به علت سبک بودن در سایت میزبان کندی ایجاد نمی کند و همچنین برای سایت های تبلیغ دهنده نیز می تواند بازدید کننده زیاد و ارزان و به صرفه و در نتیجه کاهش رتبه الکسا را به همراه داشته باشد.

اما مشکل اینجاست که تبلیغ دهنده ها برای پیدا کردن سایت های پر بازدیدی که پاپ آپ آن ها را نمایش دهد کار سختی دارند. بالعکس بازاریابی برای گرفتن تبلیغات پاپ آپ نیز برای سایت های نمایش دهنده سخت است.

از این رو خدمات ویژه سایت پاپ گذر در زمینه خرید پاپ آپ به نمایش دهندگان و سفارش دهندگان تبلیغات پاپ آپ، به خوبی به چشم می آید. تبلیغ دهندگان و نمایش دهندگان، هر دو می توانند در سایت پاپ گذر ثبت نام نموده و تبلیغ دهندگان صفحه لندینگ پیج تبلیغ پاپ آپ خود را در سایت ثبت نموده و نمایش دهندگان نیز ابتدا سایت خود را ثبت نموده و سپس کد تبلیغات پاپ آپ سایت پاپ گذر را در قالب سایت خود قرار دهند و به آسانی کسب درآمد کنند.

گروه پاپ گذر در یک نگاه  ..

۱. تبلیغات پاپ آپ

2. تبلیغات پاپ باکس

۳. کاهش رتبه الکسا

۴. افزایش ممبر کانال های تلگرامی

۵. افزایش بازدید واقعی سایت

۶. افزایش عضو اپلیکیشن ها

و ...

خدمات متنوع سایت پاپ گذر را با مشاوره رایگان هدفمندتر استفاده کنید ...

Popgozar.com

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.