گرند پرایم پلاس: کیفیتی بالا در یک لباس ساده

 سامسونگ گرند پرایم پلاس دقیقا ممکن است همان چیزی باشد که به آن نیاز دارید؛ یک گوشی هوشمند معمولی که به خوبی از پس کارهای روزمره‌تان برمی‌آید. این موبایل سامسونگ در ایران آمار خرید و فروش بالایی هم دارد. در سایت دیوار گرند پرایم پلاس آگهی‌های زیادی برای خرید و فروش به خود اختصاص داده است؛ هم در مدل‌های آکبند و هم در مدل‌های دست دوم.

چرا گرند پرایم پلاس؟ خواهیم گفت. در وهله اول، این موبایل را می‌توان یک «زیبای کاربردی» توصیف کرد. درست است که در ابتدا از عبارت معمولی برای این اسمارت فون استفاده کردیم اما واقعیت این است که سامسونگ موبایل‌های زیبایی تولید می‌کند، حتی در نمونه‌های میان‌رده‌اش برای آن‌ها طراحی آن‌ها وقت می‌گذارد. صفحه نمایش 5 اینچی گرند پرایم پلاس، یک گوشی کاملا جمع و جور را نشانمان می‌دهد. وضوح تصویر در این موبایل 540 در 960 است. همچنین جنس پلاستیکی بدنه موجب شده گرند پرایم پلاس 160 گرم وزن داشته باشد که رقم کاملا ایده‌آلی است. از سوی دیگر ضخامت آن بسیار کم است و این برای کسانی که به دنبال گوشی‌های ظریف و سبک هستند، پوئن مثبتی محسوب می‌شود. فضای 64 بیتی که در آن پردازنده 4 هسته‌ای کار می‌کند، به همراه پردازنده گرافیکی Mali-T720MP2 گرند پرایم پلاس را یک موبایل نسبتا قوی گزارش می‌کند.

همه این‌ها و دیگر ویژگی‌هایی که خواهیم گفت، منجر به پرطرفدار شدن این گوشی گردید و حالا خرید و فروش گرند پرایم پلاس آمار بالایی دارد. حافظه رم با ظرفیت 1.5 گیگابایت و حافظه داخلی با ظرفیت 8 گیگابایت، از دیگر مشخصات سخت افزاری این موبایل است؛ البته نگران نباشید زیرا می‌توانید یک کارت حافظه روی گرند پرایم پلاستان نصب کنید. پیشتر حرفی از کیفیت دوربین این گوشی زدیم که باید بیشتر در این خصوص توضیح دهیم. دوربین اصلی گرند پرایم پلاس 8 مگاپیکسل با قابلیت‌هایی از قبیل تشخیص موقعیت جغرافیایی، فوکوس لمسی و تشخیص چهره است. دوربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسلی است. در کنار این‌ها فلش ال ای دی نیز وجود دارد که بر کیفیت عکس‌ها تاثیر فوق العاده‌ای می‌گذارد و حتی در محیط‌های تاریک هم قادر به عکس‌برداری خواهید بود.

این موبایل در سال 2016 عرضه شد اما جزو معدود گوشی‌هایی است که در ایران همچنان نمونه‌های آکبندش هم به تعداد زیادی موجود است. در سایت دیوار می‌توانید هم مدل‌های آکبند و هم مدل‌های دست دوم گرند پرایم پلاس را در آگهی‌های مختلف پیدا کنید. برای مثال در این سایت خرید گوشی گرند پرایم پلاس آکبند به قیمت یک میلیون و 400 هزار تومان در یک آگهی ارزش‌گذاری شده است که البته فروشنده می‌گوید قیمت واقعی آن در بازار یک میلیون و 500 هزار تومان است. در آگهی دیگری نیز نسخه کارکرده آن با 7 ماه کارکرد اما به همراه گارانتی و کاملا سالم 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

منبع : ویرلن

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.