تخفیف کم نظیر 30+70 بازگشت به مدرسه بانی مد

در روزهای پایانی شهریور ماه به خاطر خرید اول مهر، میزان ترافیک در خیابان‌ها و رفت و آمد در فروشگاه‌ها افزایش می‌یابد، از این رو بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان نمی‌توانند خرید‌های ضروری خود را به بهترین نحو تهیه کنند. در این صورت توصیه می‌کنیم به فروشگاه‌های اینترنتی قابل اطمینان نگاهی بیاندازید تا علاوه بر استفاده از تخفیفات ویژه و خرید آسان، از کیفیت بالایی در خرید خود بهره‌مند شوید. 

فروشگاه اینترنتی بانی مد از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد و در فروش پوشاک به صورت آنلاین با ابتکار و خلاقیت، پیشرفت چشمگیری تا به امروز داشته است. فروشگاه آنلاین بانی مد یکی از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی است که همواره در طراحی جشنواره‌های فروش ویژه، پیشگام و پیشرو بوده است. 

این فروشگاه اینترنتی شامل برندهایی همچون جین وست، ساموئل اند کوین، بالنو، جوتی جینز، آدیداس، کاسیو، کرید، داو، ان بی بی، اکو، بربری، بورژوا، بولگاری، رکسونا، شانل، لاکوست، مون بلان، هرمس، ویکتوریا سیکرت، گوچی، کنزو، کلوین کلاین، چرم درسا، چرم مشهد، مای، آیلار، پاتن جامه، تن درست، ارس، سرژه و... است و فروش محصولاتی همچون پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، اکسسوری، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف مدرسه، کفش اسپرت و لوازم برقی شخصی در بر دارد. 

بانی مد به منظور کاهش هزینه‌های خرید مدرسه، دانشگاه و آغاز پاییز، جشنواره فروش ویژه ۳۰+۷۰ خود را به مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها آغاز کرد. علاقمندان می‌توانند در این فروش ویژه علاوه بر بهره‌مندی از تا ۷۰ درصد تخفیف اجناس، ۳۰ درصد تخفیف بیشتر روی مجموع خرید خود دریافت کنند تا یک پاییز خاطره‌انگیز داشته باشند.

علاوه بر این، فروشگاه آنلاین بانی مد در جشنواره فروش ویژه بازگشت به مدرسه و دانشگاه، با یک ابتکار جالب، با انبوهی از برندهای معتبر بازار الکترونیک همکاری کرده تا شما بسته‌ای از خدمات ویژه‌ای در حوزه‌های متفاوت دریافت کنید.

این تخفیفات شامل تخفیف فروش کتاب الکترونیک و صوتی فیدیبو، سفارش آنلاین چیلیوری، تهیه آنلاین بیلط از سینما تیکت، فروشگاه آنلاین خرید کتاب سی‌بوک، نمایش آنلاین فیلم و سریال نماوا، بلیط پردیس سینمایی کوروش، فروشگاه آنلاین لوازم التحریر و اداری پونز، آکادمی آنلاین مکتبخونه، نظافت منزل و اداره پلاک، تخفیفات ویژه تخفیفان و ... است، که شما می‌توانید تنها با مراجعه به وب‌سایت بانی مد www.banimode.com از این تخفیفات بهره‌مند شوید.

این فرصت استثنایی از ۱۲ شهریور آغاز می‌شود و تا ۱۲ مهرماه ادامه دارد. اگر می‌خواهید یک سال تحصیلی یا پاییز خود را جذاب‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر از همیشه آغاز کنید، جشنواره ۳۰+۷۰ بازگشت به مدرسه بانی مد را از دست ندهید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.