همایش شرکت مهندسی کسرا با محوریت نرم افزارهای جامع کنترل تردد مراجعین مهمان، کالا و خودرو در  سالن VIP برج میلاد برگزار گردید.

در این همایش از مجموعه های  بزرگی  نظیر وزارت کشور، ستاد مبارزه با مواد مخدر، هوانیروز، شهرداری تهران، گروه ملی  فولاد، شرکت  نفت بهران، گل گوهر، چادرملو، گروه صنعتی انتخاب و ... حضور داشتند.

هدف از این همایش رونمایی از آخرین ویرایش  نرم افزار حراست تحت وب کسرا در حوزه ی کنترل تردد مراجعه مهمان، کنترل تردد کالاها و همچنین ورود و خروج خودرو و پلاک خوان بود که با استقبال مدعوین مواجه شد.

در ابتدا با معرفی  شرکت مهندسی کسرا توسط مدیر  فروش  مجموعه آقای  مهندس  رضایی حضار با کلیات کسب و کار و فعالیت های  شرکت آشنا شدند.

در ادامه با ارائه ی نرم افزارها توسط آقای مهندس طالبی رئیس هیات مدیره و آقای مهندس ضیایی کارشناس ارشد فروش شرکت، کلیات نرم افزارها و ارزش افزوده حاصل از پیاده سازی آنها در سازمان ارائه گردید.

کسرا2

پس از  یک وقفه و پذیرایی میهمانان آقای  مهندس نبوی  کارشناس  ارشد فروش شرکت با معرفی  نسل  جدیدی از ابزارها و سخت افزارهای حوزه ی کنترل تردد، روش های نوینی را جهت بالا بردن سطح امنیت و صحت اطلاعات ورود و خروج پرسنل و مهمانان را ارایه دادند.

در انتهای همایش آقای مهندس قادری مدیر فروش شرکت به همراه سایر مدیران در جمع میهمانان به پرسش های آنها پاسخ دادند.

کسرا3

لازم به ذکر است شرکت مهندسی کسرا، از اولین و موفق ترین شرکت های نرم افزاری کشور در حوزه ی کنترل و ثبت و کنترل تردد ها است که با گذشت حدود دو دهه از فعالیت خود موفق به کسب رتبه ی یک شورای عالی انفورماتیک و کسب گواهینامه های معتبر داخلی شده است. هم اکنون شرکت مهندسی کسرا با راه اندازی نرم افزارهای خود در بیش از 800 شرکت و سازمان بزرگ در کشور قوی ترین نرم افزار تحت وب در حوزه حضور و غیاب را ارائه می نماید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.