راهکاری جدید برای پیشرفت در کسب و کار شما

هویت و اعتبار شما در بازار پر رقابت کسب و کار امروزی چگونه است؟

آیا نیاز دارید افراد متخصصی را در کنار خود داشته باشید؟ کسانی که تماس­ها و ارتباطات شما را برقرار کرده و مدیریت وقتتان را به بهترین شکل ممکن انجام دهد؟

آیا به آدرس محل کارتان اهمیت می­دهید؟ مکانی که برای دعوت مهمانانتان اعتبار شما را دوچندان کرده و تبلیغی موثر در نمایشگاه­ها و فضاهای کسب و کار برایتان فراهم کند؟

آیا جدا از نوسانات بازار و فضای رقابتی موجود، همچنان به دنبال اجرای آرزوها و ایده­های نوی خود هستند؟

ما می­توانیم همراهتان باشیم و به بهترین شکل و کیفیت آنرا به نمایش بگذاریم.  

«فضای کار اشتراکی» سروکورپ، با معقول­ترین هزینه، بیشترین خدمات را به شما ارایه می­دهد. تصور کنید که پشت میزتان در طبقه پانزدهم یکی از بهترین برج های تهران (برج کیان) در خیابان ولیعصر نشسته‌اید با چشم‌انداز زیبای کوه‌های البرز به کار خود می پردازید. شما با داشتن این امکانات، نیازی به اجاره یک واحد اداری نخواهید داشت. از یک آدرس معتبر برای ثبت شرکت­تان بهره مند خواهید بود و از این فضا بعنوان دفتر کارتان استفاده خواهید کرد. علاوه بر آن، شما می‌توانید با پرداخت یک‌سوم هزینه اجاره یک دفتر، جلسات خود را در دفتر کارتان برگزار کنید.

سروکورپ11

«فضای کار اشتراکی»، ایده خاص شرکت سروکورپ، قطعاً هزینه‌های شما را در کسب و کارتان کم خواهد کرد. شاید در ‌ظاهر این ایده مقرون به صرفه نباشد اما با روی کاغذ آوردن همه هزینه ها، متوجه صرفه اقتصادی آن خواهید شد. شما برای مبله شدن دفتر کارتان، هیچ مبلغی پرداخت نخواهید کرد. منشی شما خط تلفن اختصاصی شما را پاسخ می دهد و تماس‌هایتان را مدیریت خواهد کرد، اتاقتان روزانه نظافت خواهد شد و تمام روز می توانید بصورت رایگان از نوشیدنی گرم استفاده کنید.

در طول ساعات کاری در «فضای کار اشتراکی» سروکورپ، «تیم IT»، «دستیار اختصاصی» و «منشی» در اختیارتان قرار خواهد بود، تا شما بتوانید با آرامش، آسایش و امنیت بروی کار خود تمرکز داشته باشید.

در این فضا، نیاز نیست شما به انتخاب نیرو و هزینه و دستمزد تیم خود فکر کنید، فقط در صورت نیاز، می توانید از برنامه سروکورپ استفاده کرده و نیروی انسانی مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشید.

سرکورپ هم چنین برای شما فرصت ملاقات و تعاملات حرفه ای و سازنده با افرادی که هم سلیقه و هم فکر شما هستند را ایجاد کرده و امکان اجرای پروژه های مشترک را برایتان فراهم خواهد کرد. همچنین در شبکه سازی، برگزاری استارت‌آپ‌ها، فریلنسرها شما را همراهی خواهد کرد.

سروکورپ12

علاوه بر این، معمولاً در این فضاهای اشتراکی افراد از تخصص یکدیگر کمک می‌گیرند. جدا از شبکه ی ارگانیکی که در این فضا شکل می‌گیرد، اعضای سروکورپ، این فرصت را دارند که بتوانند  با 480 هزار کارآفرین، حرفه مند و مدیران شرکت­های بزرگ و کوچک در سراسر دنیا ارتباط برقرار کرده و برای پیشبرد کسب و کار خود از یکدیگر کمک بگیرند.

اگر فکر می­کنید کسب و کار شما، نیاز به کاهش هزینه و درعین حال نیازبه گسترش دارد، شما می توانید به فضای اشتراکی سروکورپ ملحق شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.