حمیدرضا خانپور اظهار کرد: اکنون یک هزار و ۴۱۴ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی قزوین منعقد شده است که از این تعداد ۸۷۵ واحد موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری شده و درحال اجرا و برنامه‌ریزی برای افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های دیگر در این نواحی هستیم. مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از تعداد بیان شده ۳۶ واحد تولیدی دانش بنیان، فعالیت خود را در قزوین آغاز کرده است و نزدیک به دو هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال در شهرک‌های صنعتی قزوین مشغول به فعالیت هستند. خانپور تصریح کرد: برای ایجاد این تعداد اشتغال ۱۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است. وی در ادامه اظهار کرد: نزدیک به ۱۹ سرمایه‌گذار خارجی از کشورهای مختلف در شهرک‌های صنعتی استان مستقر شده‌اند و نزدیک به ۷ هزار و ۸۴۷ میلیارد سرمایه‌گذاری داشته‌اند.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان افزود: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ۱۳ طرح صنعتی در استان قزوین مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، همچنین در این ایام شاهد کلنگ‌زنی ۸ طرح صنعتی در قزوین خواهیم بود. وی اظهار کرد: طی دهه فجر نیز ۱۱ طرح عمرانی زیرساختی در شهرک‌های صنعتی قزوین مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و ۶ طرح عمرانی را کلنگ‌زنی خواهیم کرد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان قزوین همچنین از اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی برای تجهیز و توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد و گفت: طی این مدت با اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی تلاش شده است تا همه امکانات برای حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی فراهم شود و از سوی دیگر مشوق‌های خاصی برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در نظر گرفته شده است.