رجب‌زاده، شهردار منطقه۲۱ پس از معارفه ضمن تشکر از زحمات حسن رحمانی شهردار سابق و همکارانشان که در یک برنامه منسجم باعث اتفاقات خوبی در منطقه شده‌اند، ویژگی‌های شاخص منطقه را حضور صنایع دانست و افزود: با توجه به نامگذاری امسال به سال «جهش تولید»، وظیفه داریم روند تولید و سرمایه‌گذاری را در کشور تسهیل کنیم. 

وی با اشاره به اولویت‌های چشم‌انداز فعالیت خود گفت: تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های موجود در منطقه۲۱ برای کمک به روند تولید استفاده کنیم. بخشی از مسائل صنایع به‌صورت مستقیم با شهرداری در ارتباط است و بخشی نیز برقراری هماهنگی بین ذی‌نفعان است که باید آنها را کنار هم نشاند و برای حل مشکلات صنعت که بی‌شک شناسنامه منطقه هستند میانجیگری کرد و این نخستین اولویت مدیریت شهری منطقه خواهد بود. 

وی حضور مردم در کنار صنایع را دومین اولویت اعلام کرد و افزود: باید به گونه‌ای عمل شود که مردم از تمام مواهب شهرنشینی برخوردار باشند و تداخلی که بین صنعت و بخش‌های مسکونی است در راستای سود ساکنان منطقه، هدف قرار گیرد. شهردار منطقه۲۱ حرکت در محور طرح‌های بالادستی و طرح جامع شهر تهران و محقق کردن ماموریت‌ها و طرح‌های بالادستی شهر تهران را از دیگر برنامه‌های پیش روی خود در منطقه معرفی کرد.