دهبانی صابر، مدیر منطقه یک شهرداری همدان نیز اظهار کرد: زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهدای شهرداری ۵ هزار مترمربع است که عملیات اجرایی آن از ابتدای آذر با اعتبار ۵۳ میلیارد ریال آغاز شده و اکنون مراحل انتهایی خاکبرداری آن درحال انجام است، پس از آن عملیات بتن‌ریزی و لایه‌های زهکش اجرا خواهند شد. مدیر منطقه یک با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم در منطقه یک ایجاد فضایی مناسب برای تفریح و سرگرمی خانواده‌ها به همراه کودکانشان است، گفت: در سال‌جاری عملیات اجرایی دو پارک نواری در هنرستان و پل نیازمند آغاز شد که اکنون در مراحل پایانی به سر می‌برند. دهبانی‌صابر گفت: مساحت پارک نواری کمال‌آباد و هنرستان هفت هزار مترمربع است که با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال درحال انجام است.

 مدیر منطقه یک همچنین از اجرای عملیات نهایی زیرسازی و پیاده‌روسازی پارک نواری پل نیازمند خبر داد و گفت: این پارک مساحتی بیش از ۱۰ هزار مترمربع دارد و با توجه به اینکه به موازات خیابان جهان‌نما است می‌تواند مسیر مناسبی برای پیاده‌روی شهروندان در تمام ایام سال باشد. این پارک با اعتباری ۱۴۰ میلیارد ریالی درحال انجام است.

دهبانی‌صابر با بیان اینکه از دیگر طرح‌های درحال اجرا می‌توان به احداث کندرو خیابان سعیدیه اشاره کرد، گفت: یکی از مشکلات ترافیکی که شهروندان طی سال‌های اخیر با آن روبه‌رو بودند ورودی خیابان سعیدیه از سمت بلوار ارم بود که به‌دلیل سرعت بالای خودروها هنگام ورود به این خیابان دچار سانحه می‌شدند، از این‌رو عملیات اجرایی این کندرو درحال اجرا است و با اتمام این طرح شاهد تسهیل عبور و مرور شهروندان از این خیابان خواهیم بود.