علیرضا تابش اظهار کرد: متاسفانه مسجدسلیمان هنوز با محرومیت‌های مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند که این مسائل در شأن مردم این شهرستان و زیبنده خوزستان نیست؛ مردم مسجدسلیمان شایسته دریافت بهترین خدمات شهری هستند.

وی با اشاره به زمین‌لرزه سال ۹۸ مسجدسلیمان و خسارت‌ وارده گفت: بنا شد پس از این حادثه دستگاه‌های اجرایی مشارکت همه‌جانبه‌ای با بنیاد مسکن داشته باشند، از این رو نیاز است همگرایی و سرعت بیشتری در این مشارکت صورت گیرد تا اقدامات صورت گرفته به نتیجه دلخواه و قابل قبول برسد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: تاکنون بنیاد مسکن خدمات مختلفی را درحوزه بازسازی و نوسازی منازل آسیب‌دیده از زلزله و نیز تعمیر منازل ارائه داده و حتی پیش از وقوع زمین‌لرزه نیز طرح‌های متعددی در این شهرستان اجرا کرده اما برای تکمیل نهایی این اقدامات نیاز است دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون آب، فاضلاب و برق مشارکت حداکثری داشته باشند تا بتوان ساکنان مناطق آلوده نفت و گاز را هر چه سریع‌تر جابه‌جا کرد.

وی با اشاره به اختصاص ۵۱۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت نفت به عنوان مصوبه هیات دولت اظهار کرد: ۱۳۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است؛ همچنین این بنیاد برای تسریع در کار از محل اعتبارات داخلی خود در زمینه محوطه‌سازی و انشعابات هزینه‌هایی کرده است.