سردار سلمان امیری ضمن گرامیداشت هفته ناجا با بیان اینکه همه‌ ما به‌ عنوان یک شهروند از امنیتی که نیروی انتظامی برقرار می‌کند استفاده می‌کنیم، اظهار کرد: انتظار داریم تعامل و همکاری اصحاب رسانه با نیروی انتظامی که در نهایت منجر به رضایت مردم و افزایش ضریب احساس امنیت می‌شود افزایش پیدا کند.

فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه به تشریح خدمات این نهاد در استان پرداخت و اظهار کرد: در حوزه مبارزه با سرقت از ابتدای سال تاکنون با کشف ۸۲ درصدی سرقت‌ها روبه رو بودیم که این درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه اگر چه وقوع سرقت‌های مهم در استان کاهش‌ یافته اما در حوزه سرقت‌های خرد با افزایش سرقت روبه رو بودیم، اظهار کرد: کاهش سرقت‌های خرد در جامعه نیز مستلزم اطلاع‌رسانی و آموزش همگانی است. امیری همچنین از برخورد قاطع پلیس با سلب‌کنندگان امنیت و آرامش در همدان خبر داد و گفت: هر دستی که برای شرارت و شقاوت در جامعه بلند می‌شود و بخواهد به مردم آسیب بزند را می‌شکنیم تا مردم احساس کنند پلیس یاور آنها است.

وی با قدردانی از همراهی و تعامل خوب دستگاه قضا با این مجموعه افزود: استان همدان جایی برای حضور مجرمان، اراذل، اوباش و قاچاقچیان نیست مساله‌ای که در عمل آن را با اجرای طرح‌های مختلف ثابت کردیم.