دنیای اقتصاد- خراسان رضوی- فاطمه رمارم: معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک انصار گفت: حضوربانک انصار در نمایشگاه السیت به دلیل توجه بانک انصار به ارائه خدمات الکترونیک و توسعه آن در کشور همانند دیگر بانک‌ها است. نراقیان افزود: ۳ سال است که در حوزه استفاده از فناوری‌های کارت‌های هوشمند در حوزه حمل‌ونقل کار می‌کنیم که بانک انصار هم در جهت سرمایه‌گذاری و هم شرکت وابسته سامانه الکترونیک بانک انصار به طور تخصصی در حوزه خدمات شهری کار می‌کند.

وی همچنین گفت: در حوزه عمومی بانک انصار اقدام به ایجاد صندوق‌های صدقات عمومی الکترونیکی با هدف توسعه فرهنگ عمومی صدقه در کشور کرده است.

قائم مقام مدیریت بانک انصار در استان خراسان رضوی گفت: بانک انصار در سال ۶۷با عنوان صندوق قرض‌الحسنه انصار المجاهدین تاسیس و در سال ۸۴ با موافقت بانک مرکزی موسسه مالی اعتباری و نهایتا با پیگیری های مداوم در خرداد ۸۹ مجوز تاسیس بانک را از بانک مرکزی اخذ کرد.

ریاحی با بیان اینکه هدف بانک جذب منابع مردمی کوتاه و بلندمدت است، افزود: در حوزه استان خراسان ۵۰ شعبه واقع شده که ۳۰شعبه در مشهد و بقیه در شهرستان‌ها است که در نظر داریم با تشویق مردم به استفاده از خدمات الکترونیکی که در جشنواره سراسری ۹۰ در نظر گرفته‌ایم، مراجعات مردم را به بانک کم کنیم تا بتوانیم خدمات بیشتر به مشتریان بیشتری ارائه دهیم.

وی در ادامه گفت: خراسان رضوی عملیات گسترده‌ای در فناوری اطلاعات انجام داده است هم‌اکنون ۲۱ شعبه مجهز به صدور آنی کارت و قابلیت صدور آنی کارت هدیه با متن انتخابی است.