بیرجند- خبرنگار دنیای اقتصاد: رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن بیرجند گفت: به منظور تحقق اهداف و سیاست‌های نوآورانه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، بخش بازاریابی تجارت الکترونیک اتاق بیرجند با همکاری سازمان بازرگانی استان راه‌اندازی می‌شود. وی افزود: این اقدام برای توسعه تجارت الکترونیک و گسترش فعالیت‌های تجاری و کمک به تجار، بازرگانان، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی به منظور تسهیل در امور بازاریابی با همیاری اساتید دانشگاه‌های بیرجند راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بیرجند، محسن احتشام در اولین نشست عصرانه این اتاق با مسوولان سازمان بازرگانی و گمرکات استان اظهار کرد: خلاقیت و نوآوری در فرآیندهای اقتصادی لازمه شکوفایی است و راه‌اندازی این بخش که منجر به تحولات اقتصادی در استان خواهد شد، در اجرای فرامین مقام معظم رهبری در سال شکوفایی و نوآوری صورت می‌گیرد.

وی بحث و تبادل‌نظر، ارائه پیشنهادهای سازنده و مفید و کسب نتایج مثبت را از اهداف تشکیل نشست‌های اتاق بیرجند عنوان کرد و گفت: اتاق بیرجند در نظر دارد با حضور مسوولان ذی‌ربط نسبت به ایجاد طرح‌ها و روش‌های نو با توجه به فرهنگ غنی تولید علم و دانش که از سرمایه‌های کهن منطقه است، اقدام کند.معاون توسعه تجارت خارجی سازمان بازرگانی خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت: اتاق بازرگانی به عنوان یک تشکل در بخش‌خصوصی و یار و یاور صادرکنندگان و پشتیبان واحدهای صنعتی و تولیدی از جایگاهی ویژه برخوردار است.

ماهگلی اتاق بازرگانی را بازوی توانمند سازمان بازرگانی دانست و گفت: ما به عنوان یک مجموعه پشتیبان این اتاق را حمایت می‌کنیم.

وی تدوین بسته حمایتی زرشک و زعفران و حضور فعال در عرصه کارآفرینی را از جمله اقدامات ارزنده اتاق بیرجند نام برد.