تبریز - اسد فلاح: نایب‌رییس مجلس شورای اسلامی از لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها به عنوان گامی به منظور تحقق شعار عدالت اجتماعی یاد کرد و اجرای آن را اقدامی ارزشمند برای ارائه خدمات بیشتر به مردم دانست.

محمد‌رضا باهنر در همایش توسعه ارسباران اظهار کرد: دولت‌های نهم و دهم به طور واقع، حرص و ولع خدمتگزاری به مردم را داشته و از این رو همه باید دولت را در دستیابی به اهداف عالی نظام یاری کنیم. وی از تجربیات ۳۰ ساله مدیران نظام به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند برای تحقق اهداف سند ۲۰ ساله چشم‌انداز یاد کرد.

باهنر، اصل ۴۴ قانون اساسی را یکی از اصل‌های مترقی قانون اساسی در زمینه توسعه اقتصادی کشور برشمرد و گفت: واگذاری بنگاه‌های اقتصادی دولتی به بخش خصوصی علاوه‌بر کاهش تصدی‌گری دولت در حوزه اقتصاد، زمینه برنامه‌ریزی مناسب و نظارت بیشتر بر طرح‌های اقتصادی را فراهم کرده و دولت‌های نهم و دهم در اجرایی شدن این اصل نقش بسزایی را ایفا کردند.

وی ادامه داد: باید در مسیر توسعه کشور با مدنظر قرار دادن سند چشم‌انداز و توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی مبنی‌بر ارتقای بهره‌وری حرکت و از تمامی امکانات موجود در منطقه برای عملی شدن الزامات آن بهره‌برداری کنیم.