دنیای‌اقتصاد-کرج-نازنین میرزایی: با حضور مسوولان شهری کلانشهر کرج از نخستین ایستگاه اتوبوس مکانیزه کلانشهر کرج در مقابل تالارشهیدان نژاد فلاح رونمایی شد. شهردار کرج دراین مراسم از ورود ۴۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی تا پایان سال‌جاری خبر داد.

سید علی آقازاده با بیان این خبر اظهار کرد: با اضافه شدن ۴۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی بخشی از مشکلات مردم در زمینه حمل و نقل شهری کاهش می‌یابد.

وی افزود: علاوه بر این قرارداد ۲۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز با شرکت ایران خودرو منعقد شده است که با اضافه شدن این تعداد اتوبوس زمان سفر کاهش می‌یابد. این مسوول با اشاره به اینکه این تعداد اتوبوس در نیمه اول سال آینده به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه می‌شوند، خاطرنشان کرد: با تحقق این امر سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه دومین سازمان بزرگ اتوبوسرانی در میان کلانشهرهای کشور خواهد بود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه هم دراین مراسم گفت: تا پایان سال جاری ۵۰ ایستگاه اتوبوس مکانیزه و معمولی در کرج نصب و راه‌اندازی می‌شود.

مهرداد کیانی اظهار کرد: نصب ایستگاه‌های جدید و بازسازی ایستگاه‌های قدیمی از جمله برنامه‌های سازمان اتوبوسرانی بود که با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:‌ نصب و راه اندازی هر یک از ایستگاه‌های مکانیزه اتوبوس ۳۰۰ میلیون ریال هزینه در بردارد که به طور کامل با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود.

به گفته کیانی، نصب LCD جهت نمایش‌های الکترونیکی و پیام‌های شهروندی، سیستم سرمایش و گرمایش، درب‌های هوشمند برقی، شیشه‌های سکوریت، دوربین مدار بسته، نمای داخلی PVC، تابلوهای تبلیغاتی متحرک، باجه فروش کارت الکترونیک از جمله مشخصه‌های ایستگاه‌های مکانیزه جدید اتوبوس در کرج است.