رییس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان از تحویل کارت سوخت موتورسیکلت با روش جدید در این استان خبر داد. حجت‌ا... واعظی‌نژاد به «ایرنا» گفت: در روش جدید مالکان موتورسیکلت نیاز به ثبت‌نام اینترنتی ندارند و می‌توانند به طور حضوری برای تحویل کارت سوخت به مراکز راهنمایی و رانندگی و سایر مراکز مشخص شده توسط نیروی انتظامی مراجعه کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه تعدادی از این افراد به دلایل مختلف تاکنون برای دریافت کارت سوخت اقدام نکرده و یا موفق به دریافت کارت نشده‌اند و با هدف تسریع در تحویل کارت سوخت به این دسته از متقاضیان، تحویل کارت با روش جدید انجام می‌شود.

وی با اشاره به‌گذشت ۶۰روز از آغاز تحویل کارت هوشمند سوخت موتورسیکلت در این استان یادآور شد: تاکنون ۴۱هزار قطعه کارت سوخت موتورسیکلت که از قبل ثبت‌نام حضوری کرده یا امسال ثبت‌نام اینترنتی داشته‌اند تحویل شده‌است.

واعظی‌نژاد گفت: متقاضیان برای دریافت کارت سوخت با روش جدید نیاز است موتورسیکلت را برای ثبت مشخصات آن در فرم مربوطه همراه با کارت شناسایی آن به مراکز پلیس منتقل کرده و در صورت نداشتن کارت، سند موتورسیکلت نیز قابل پذیرش است.