دنیای اقتصاد - ایلام- زهراموسوی: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: سه هزار و 525 نفر در شهرک‌های صنعتی این استان اشتغال به کار دارند.
نادر رضایی منش بیان کرد: 14 شهرک صنعتی و ناحیه ای در استان ایلام وجود دارد که تاکنون 9 شهرک از این شمار به بهره‌برداری رسیده و پنج ناحیه دیگر نیز در دست ساخت است.
وی افزود: شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایجاد شده با توجه به امکانات رفاهی لازم برای استقرار واحد‌های تولیدی مکانی امن و مطمئن برای سرمایه‌گذاری هستند. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ادامه داد: این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با تملک، آماده‌سازی و تجهیز شهرک‌ها و نواحی صنعتی به کلیه امکانات رفاهی از قبیل آب، برق، گاز، تلفن، فضای سبز و جاده زمینه را برای فعالیت سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان آماده کرده است. رضایی منش یادآور شد: این شرکت تاکنون ۸۳۶ هکتار زمین در شهرستان‌های ایلام، ایوان، دهلران، مهران، شیروان چرداول، دره شهر، آبدانان و ملکشاهی برای ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی تملک کرده است. وی تاکید کرد: ۳۷۵ هکتار از این مقدار زمین تملک شده در ۱۴ شهرک صنعتی استان دارای قابلیت صنعتی بوده و آماده واگذاری به متقاضیان شده است. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام اضافه کرد: ۳۱۷ فقره قرارداد با متقاضیان ساخت واحدهای تولیدی و صنعتی در استان از ابتدای فعالیت این شرکت منعقد شده و تاکنون سه هزار و ۵۲۵ فرصت شغلی در این واحدها ایجاد شده است. رضایی منش بیان کرد: این شرکت در راه ایجاد و توسعه اشتغال پایدار تلاش خود را بر فعال‌سازی و رفع مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به کار گرفته است. وی عارضه‌یابی واحدهای صنعتی، اعطای کمک‌های فنی اعتباری و دادن مشاوره‌های لازم را از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت برای برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک‌های صنعتی استان ایلام برشمرد.