دنیای اقتصاد، اصفهان: نخستین کلینیک تخصصی طلا و جواهر در اصفهان افتتاح شد. نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور در این باره گفت: افتتاح کلینیک تخصصی طلا و جواهر اصفهان به عنوان نخستین مرکز تخصصی فعال در صنعت طلا و جواهر کشور از دستاوردهای اتحادیه طلا و جواهر اصفهان محسوب می‌شود که از این پس قادر است به ارائه انواع خدمات فنی، تخصصی، مشاوره‌ای و عمومی به تولیدکنندگان طلا و جواهر کشور بپردازد.

هوشنگ شیشه‌بران با تاکید بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های جدید براساس ابزارهای نوین مدیریتی خاطرنشان کرد: تحول در صنعت، سخت و چالش‌برانگیز بوده و نیازمند صرف زمان، هزینه و انرژی بسیاری است، اما همت مضاعف، تلاش مجدانه و هم اندیشی دلسوزانه خانواده صنعت طلا و جواهر کشور می‌تواند چالش‌های پیش روی این تغییر را برطرف کند.

محمد کشتی‌آرای، رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور نیز گفت: تبادل فکر و اندیشه هنروران صنعت و چاره اندیشی برای رفع معضلات و کاستی‌های موجود مهم‌ترین هدف برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در سراسر جهان محسوب می‌شود و برگزاری نمایشگاه امسال اصفهان که خود پایتخت طلای ایران است راه رسیدن به اهداف کلان «هنر صنعت» طلا و جواهر کشور را هموار می‌سازد.

وی اصفهان را یکی از قطب‌های قوی صنعت طلا و جواهر کشور دانست و افزود: اصفهان همواره در ساخت ابزارآلات طلا و جواهر و ارائه بومی تکنولوژی‌های مرتبط روز جهانی پیشگام و پیشتاز بوده به طوری که پاسخگوی نیازهای کل کشور نیز است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان نیز گفت: امسال پایتخت طلای ایران علاوه‌بر میزبانی ۳۰ نفر از روسای اتحادیه‌های کشوری طلا و جواهر و ۱۰۰ مشارکت کننده داخلی و خارجی، پذیرای کارشناسان چهار قطب طلای جهان یعنی ایتالیا، عراق، ترکیه و چین نیز است.