دنیای‌اقتصاد، همدان، شهناز محمدی: رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان بر تسریع در روند پیگیری و رفع مشکل هتل نیمه کاره شهرداری تاکید کرد. علی رضایی در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا با بیان این مطلب افزود: شهرداری همدان باید با پیگیری مناسب برای حل پروژه نیمه‌کاره شهرداری اهتمام ویژه‌ای داشته باشد. رضایی با بیان اینکه از ظرفیت سرمایه‌گذاران می‌توان در اتمام پروژه‌های نیمه کاره بهره گرفت، اضافه کرد: با استفاده از توان بخش خصوصی می‌توان در مسیر پیشرفت سریع شهر گام برداشت و به این منظور باید سرمایه‌گذاران را حمایت کرد.

وی همچنین بر تهیه هرچه سریع‌تر بسته معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر همدان تاکید کرد و افزود: مقرر شد شهرداری پیشنهادهای خود را در خصوص تعیین تکلیف هتل شهرداری به شورای اسلامی شهر ارائه دهد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به محدودیت منابع مالی افزود: جذب سرمایه‌گذاران و حمایت آنها برای ایجاد درآمدهای پایدار مدیریت شهری بسیار ضروری است. سید مصطفی رسولی، شهردار همدان نیز با بیان اینکه اتمام پروژه هتل نیمه کاره شهرداری نیازمند مساعدت شورا و شهرداری است، اضافه کرد: طی هفته جاری دو سرمایه‌گذار غیربومی برای مذاکرات نهایی پروژه‌های موردنظر به همدان سفر می‌کنند.