دنیای اقتصاد، بندرعباس، جمیله دبیری‌نیا: سرپرست فرمانداری حاجی‌آباد با بیان اینکه پیاده‌روی خانوادگی فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های پیدا و پنهان این شهرستان است، افزود: همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در این شهرستان برگزار می‌شود. اصغر جهانگیری افزود: این همایش با همکاری سازمان فرهنگی- ورزشی شهرداری، اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش شهرستان با اهدای جوایزی از قبیل یک دستگاه خودرو پراید، کمک هزینه حج و عتبات عالیات، مشهد مقدس و صدها جایزه نفیس دیگر برگزار می‌شود.

جهانگیری در ادامه گفت: این شهرستان قطب کشاورزی هرمزگان است و بیش از ۹۵ درصد از محصولات کشاورزی استان در این شهرستان تولید می‌شود.

سرپرست فرمانداری حاجی‌آباد ضمن اشاره به جاذبه‌های گردشگری این شهرستان برای جذب سرمایه‌گذار در زمینه‌های پرورش قارچ، پرورش زنبور عسل، احداث کارخانه نئوپان و کارخانه شکلات خرما و همچنین احداث سردخانه برای نگهداری و بسته‌بندی مناسب خرما و همچنین تولید عمده گلیم فرش و قالی اعلام آمادگی کرد. جهانگیری ابراز کرد: از آنجا‌که این شهرستان بیشترین تولید گندم را در استان دارا است می‌توان برای احداث سیلوی گندم نیز در این شهرستان اقدام کرد.