دنیای اقتصاد، شهرکرد، هیبت‌الله غفاری: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری در دیدار از عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت شهرک صنعتی ۱ و ۲ سامان از پیشرفت ۷۰ درصدی آن خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری؛ مهندس رضا گنجی اظهار کرد: برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال پیش‌بینی شده که تاکنون ۶ میلیارد و ۹۵ میلیون ریال آن تامین شده و تلاش برای مقدار باقی‌مانده آن در دستور کار است. رئیس هیات‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان چهارمحال‌وبختیاری در ادامه گفت: شهرک صنعتی سامان ۱ شهرک تخصصی مواد غذایی و شهرک صنعتی سامان ۲ با زمینه فعالیت عمومی در مجموع به مساحت ۷۵ هکتار احداث شده که از این مقدار ۵۶ هکتار آن زمین صنعتی و تاکنون ۳۹ هکتار از آن واگذار شده و دارای امکانات زیر بنایی آب، برق، تلفن ثابت، فیبر نوری و تصفیه خانه فاضلاب است. پیشرفت ۷۰ درصدی آسفالت معابر شهرک صنعتی سامان شهرکرد

دنیای اقتصاد، شهرکرد، هیبت‌الله غفاری: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری در دیدار از عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت شهرک صنعتی ۱ و ۲ سامان از پیشرفت ۷۰ درصدی آن خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری؛ مهندس رضا گنجی اظهار کرد: برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال پیش‌بینی شده که تاکنون ۶ میلیارد و ۹۵ میلیون ریال آن تامین شده و تلاش برای مقدار باقی‌مانده آن در دستور کار است.

رئیس هیات‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان چهارمحال‌وبختیاری در ادامه گفت: شهرک صنعتی سامان ۱ شهرک تخصصی مواد غذایی و شهرک صنعتی سامان ۲ با زمینه فعالیت عمومی در مجموع به مساحت ۷۵ هکتار احداث شده که از این مقدار ۵۶ هکتار آن زمین صنعتی و تاکنون ۳۹ هکتار از آن واگذار شده و دارای امکانات زیر بنایی آب، برق، تلفن ثابت، فیبر نوری و تصفیه خانه فاضلاب است.