افتتاح 1896 واحد مسکونی مهر در اصفهان

دنیای اقتصاد، اصفهان، نسرین احمدی فخر: در مراسمی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی ۶۲ طرح راهسازی و راهداری و ۱۸۹۶ واحد مسکن مهر استان اصفهان افتتاح شدند.

در این مراسم، ۶۰۹ واحد مسکن مهر در شهر علامه مجلسی، ۴۱۲ واحد در بهارستان، ۸۷۵ واحد در شهرهای بالا و زیر ۲۵هزار نفر جمعیت و ۶۲ طرح راهسازی وراهداری افتتاح شد.

محسن نریمان، معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح این طرح‌ها با اشاره به اینکه شهرهای جدید استاندارد، پویا و با معیارهای بین‌المللی ساخته شده‌اند، افزود: هدف این است که شهرهای جدید با راه‌آهن به شهر مادر متصل شوند و به این منظور ایجاد رینگ اصفهان، بهارستان، فولادشهر و مجلسی پیگیری می‌شود. حجت‌الله غلامی، مدیر کل راه وشهرسازی اصفهان نیز در این مراسم گفت: از ۱۹۹ هزار واحد مسکن مهر استان، تاکنون ۱۷۰ هزار واحد افتتاح شده و ۱۵ درصد باقیمانده نیز تا پایان سال و سه ماه اول سال آینده افتتاح می‌شوند.

وی اظهار کرد: ۶۲ طرح راهسازی نیز در ۲۴ شهرستان با اعتبار ۱۳۴۰ میلیارد ریال افتتاح شدند که این طرح‌ها شامل ۲۴۷ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت راه‌ها، ۱۵ طرح راهداری، ساخت و بهسازی ۸۰ کیلومتر بزرگراه و احداث و ساماندهی ۴ دستگاه پل است.