روزانه
بیشترین بازدهی

حق تقدم سرمایه‌گذاری صنعت نفت دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از خود کرد که آلومراد در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت آلومراد سود هرسهم خود را در رقم یک‌هزار و 709ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 10میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی

حق تقدم زامیاد روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. ایران‌یاسا در رده چهارم این گروه ایستاد. ایران‌یاسا با سرمایه ۲۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۷۴۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم

سرمایه‌گذاری بازنشستگی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دهم این گروه را تایدواتر خاورمیانه به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت تایدواتر خاورمیانه معادل 216میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و 884ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

دیروز سرمایه‌گذاری ملی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بازنشستگی در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وصندوق» مبلغ ۳۲۰ریال و سرمایه آن برابر چهار هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز تراکتورسازی به خود اختصاص داد. ایران ارقام در رده پنجم این گروه ایستاد. ایران ارقام با سرمایه 50میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 621ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

سرمایه‌گذاری بازنشستگی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که لیزینگ ایران در این گروه دهم شد. سرمایه شرکت لیزینگ ایران بیش از ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته تکنوتار به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه شرکت فولاد کاویان معادل یکصد میلیارد ریال است. «فوکا» سود هر سهم خود را مبلغ 153ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. گروه بهمن با سرمایه سه‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

هفتگی
بیشترین بازدهی

حق تقدم سرمایه‌گذاری صنعت نفت جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. معادن منگنز ایران چهارم شد.پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کمنگنز» مبلغ ۸۷۰ ریال و سرمایه آن معادل ۲۵میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال است.

کمترین بازدهی

رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم زامیاد به دست آورد.لیزینگ غدیر در جایگاه سوم ایستاد. «ولغدر» با سرمایه 300میلیون ریالی، سود هر سهم خود را مبلغ 288 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم

سرمایه‌گذاری بازنشستگی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود.جایگاه دهم این گروه را فارسیت دورود به خود اختصاص داد.سرمایه شرکت فارسیت دورود برابر ۵۶میلیارد ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۹۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

پرمعامله ترین سهم

سرمایه‌گذاری ملی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری سپه در رده ششم این جدول قرار گرفت.پیش‌بینی سود هر سهم سرمایه‌گذاری سپه در سال جاری مبلغ 150 ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و 495میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک پارسیان به خود اختصاص داد. املاح معدنی در رده دوم این گروه ایستاد. «شاملا» با سرمایه ۶۰میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در سال‌جاری رقم یک‌هزار و ۱۶۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

بیشترین سهام معامله شده

بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فرومولیبدن کرمان در این گروه پنجم شد. سرمایه فروم بیش از 50میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 263ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته تکنوتار به دست آورد. ایران دوچرخ در جایگاه دهم قرارگرفت. سرمایه شرکت ایران‌دوچرخ برابر ۲۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۵

کمترین نسبت P/E

کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر 120میلیارد ریال،‌ سود هر سهم امسال را مبلغ یک‌هزار و 130ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی

شکر شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که نگین طبس در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت نگین طبس سود هر سهم خود را یک‌هزار و 743 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه «کطبس» معادل 15میلیارد ریال است.

7

کمترین بازدهی

خدمات کشاورزی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. صدرا در رده سوم این گروه ایستاد. خصدرا با سرمایه ۹۴۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۱۷۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم

معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را سرمایه‌گذاری مسکن به خود اختصاص داد. سرمایه‌ سرمایه‌گذاری مسکن معادل یک هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 304 ریال پیش‌بینی کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم

معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. هپکو در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت هپکو در سال جاری مبلغ ۳۰۲ ریال و سرمایه آن برابر رقم ۳۳۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک پارسیان به خود اختصاص داد. باما در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت باما با سرمایه 49میلیارد و 536میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم چهار هزار و 808ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده

بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه سوم شد. سرمایه شرکت معادن و فلزات برابر یکهزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. «ومعادن» سود هر سهم سال‌جاری را مبلغ ۳۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی ایران به دست آورد. تکنوتار در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه تکنوتار 33میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 141ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E

کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. چینی ایران در جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. شرکت چینی ایران با سرمایه ۸۴میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۹۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس