روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم بانک اقتصاد نوین دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که کارخانجات داروپخش در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. دارو سود هر سهم سال جاری را ۱۲۴۴ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۱۰۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
حق تقدم خدمات کشاورزی روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. نگین طبس در رده دوم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه‌ای معادل ۱۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۴۳ ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تایرا» معادل ۲۶۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۲۵۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. لوله وتجهیزات سدید در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فسدید» مبلغ ۲۴۶۴ ریال و سرمایه آن معادل ۳۲میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز لوله سدید به خود اختصاص داد. سیمان فارس و خوزستان در رده دوم این گروه ایستاد. سفارس با سرمایه‌ای معادل ۲هزار و ۶۰۰میلیاردریال سود هر سهم خود را ۵۱۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که داده‌پردازی در این گروه نهم شد. سرمایه «مداران» بیش از ۹۳میلیارد و ۳۷۶میلیون ریال است. مداران سود هر سهم خود را مبلغ ۴۲۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته تکنوتار به دست آورد. بوتان در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «لبوتا» برابر ۱۱۴میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. گروه بهمن جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر ۳هزار و ۲۰۰میلیارد ریال پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۵ رقم ۴۴۲ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
قند نقش جهان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. نیرو ترانس ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت مبلغ 430ریال و سرمایه آن معادل 135میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته عایق پلاستیک به دست آورد. کاغذسازی کاوه در جایگاه سوم ایستاد. چکاوه با سرمایه 25میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 922ریال پیش بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» معادل 5هزار و 250میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1162ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری شاهد در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم ثشاهد در سال جاری 625ریال و سرمایه آن برابر 410میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر آبادگران ایران به خود اختصاص داد.سیمان اصفهان در رده دوم این گروه ایستاد.شرکت سصفها با سرمایه 76میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1842 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
آبادگران ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه سوم شد.سرمایه «وصندوق» برابر 4هزار و 800میلیارد ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 320 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته سولیران به دست آورد.فولاد کاویان در جایگاه پنجم قرار گرفت.سرمایه «فوکا» برابر 100میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 153ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
رادیاتور ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. چینی ایران جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد.«کچینی» با سرمایه 84میلیارد و 300میلیون ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 599 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
شکر شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که تکنوتار در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «تکنو» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۳میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
خدمات کشاورزی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. لیزینگ ایران در رده چهارم این گروه ایستاد. «ولیز» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بازنشستگی پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را مهرکام به خود اختصاص داد. سرمایه «خمهر» برابر ۵۵۲میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۴۰۶ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری بازنشستگی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. هپکو در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش بینی سود هر سهم «تپکو» در سال مالی ۸۵ مبلغ ۳۰۲ریال و سرمایه آن معادل ۳۳۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک پارسیان به خود اختصاص داد.سرمایه‌گذاری سپه در رده دهم این گروه ایستاد. «وسپه» با سرمایه یک‌هزار و ۴۹۵میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۱۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ملی در این گروه پنجم شد. سرمایه «ونیکی» بیش از ۲هزار و ۹۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر کابل‌سازی ایران به دست آورد. سرمایه‌گذاری توس‌گستر با سرمایه‌‌ای برابر ۲۰۰میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. «وتوس» سود هرسهم خود را مبلغ ۲۳۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. ختوقا با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم یک‌هزار و ۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس