روزانه
بیشترین درصد افزایش
کاشی سینا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سیمان شمال در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «سشمال» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۸ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۸۲۶ میلیارد و ۹۷۸ میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم توسعه صنایع بهشهر صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. آرتاویل تایر در رده ششم این گروه ایستاد. «پارتا» با سرمایه‌ای معادل ۲۰۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام گروه بهمن پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. صدرا دراین دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بدست آورد . سود هر سهم این شرکت معادل ۹۸ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک پارسیان به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده دوم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را دو هزار و ۸۶۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه ششم شد. سرمایه «خساپا» معادل ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته شهد ایران به دست آورد. ملی سرب و روی ایران در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «فسرب» برابر ۳۲۲ میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران تایر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رازک جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «درازک» با سرمایه‌ای برابر ۴۱ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۰ رقم ۴ هزار و ۲۰۸ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم گرجی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. سیمان غرب چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سغرب» مبلغ 338ریال و سرمایه آن معادل 300 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم توسعه صنایع بهشهر به دست آورد. پارس خودرو در جایگاه نهم ایستاد. «خپارس» سود هر سهم خود را با سرمایه دو هزار میلیارد ریال، 146ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. فولاد خوزستان در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه دو هزار و 192 میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 631ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته بانک پارسیان به خود اختصاص داد. کالسیمین در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «فاسمین» با سرمایه 429 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 924 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه گذاری سایپا در این گروه ششم شد. سرمایه «وساپا» برابر سه هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 778 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته شهد ایران به دست آورد. مهرکام در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر 552 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 7 ریال پیش‌بینی کرده‌است.

۳

کمترین نسبت P/E
پلاستیران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رینگ مشهد جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خرینگ» با سرمایه 145 میلیارد و 705 میلیون ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 350 ریال پیش‌بینی کرده‌است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
قند لرستان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که باما در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «کاما» سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و ۱۹ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۹ میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان شاهرود صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. سایپا آذین در رده چهارم این گروه ایستاد. «خاذین» با سرمایه‌ای معادل ۱۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سرمایه گذاری غدیر پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. فولاد مبارکه اصفهان در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۲۳۶ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد.مخابرات ایران در رده دهم این گروه ایستاد. «اخابر» با سرمایه ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر ۳۷۹ ریال پیش‌بینی کرده‌است.

8

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه هشتم شد. سرمایه «خبهمن» معادل سه هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. آهنگری تراکتورسازی با سرمایه‌ای برابر ۶۴ میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
پلاستیران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شاهد جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «ثشاهد» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۶ ‌‌میلیارد و ۶۳۲ میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۹۸۵ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس