روزانه
بیشترین درصد افزایش
آبادگران ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که قند نقش جهان در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. «قنقش» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۴۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۵ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم بانک اقتصاد نوین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. لیزینگ ایران در رده دوم این گروه ایستاد. «ولیز» با سرمایه‌ای معادل ۴۵۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۶۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روزگذشته سهام صدرا پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. فرآورده های نسوز در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه ۶۸ میلیارد ریال بدست‌آورد . سود هر سهم این شرکت معادل ۷۴۸ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته حق تقدم سرمایه گذاری غدیر به خود اختصاص داد. قند نیشابور در رده چهارم این گروه ایستاد. «قنیشا» با سرمایه‌ای معادل ۳۶ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۵۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم سرمایه گذاری غدیر دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه دوم شد. سرمایه «خصدرا» معادل یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته شهد ایران به دست آورد. ماشین سازی نیرومحرکه در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «خمحرکه» برابر ۵۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۴ ریال پیش‌بینی کرده‌است.

کمترین نسبت P/E
روز گذشته چرخشگر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. آتیه دماوند جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «واتی» با سرمایه‌ای برابر یک هزار میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۰ رقم ۳۵۳ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم کاشی حافظ جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفته گذشته از آن خود کرد. پشم شیشه دوم شد. پیش‌بینی درآمد هر سهم «کپشیر» مبلغ 92 ریال و سرمایه آن معادل 67 میلیارد و 140 میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق تقدم سیمان سپاهان به دست آورد. هپکو در جایگاه هفتم ایستاد. «تپکو» سود هر سهم خود را با سرمایه 397 میلیارد و 800 میلیون ریال، 29 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام صدرا پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پاسارگاد در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه 27 هزار و 258 میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 330 ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته خدمات انفورماتیک به خود اختصاص داد. گالوانیزه سپاهان در رده هشتم این گروه ایستاد. «فجر» با سرمایه 429 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 259 ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه گذاری بهمن در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه نهم شد. سرمایه «خودرو» برابر 8 هزار و 820 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 364 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته شهد ایران به دست آورد. مهرکام در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «خمهر» برابر 552 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 7 ریال پیش‌بینی کرده‌است.

۳

کمترین نسبت P/E
چرخشگر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری بیمه جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «وبیمه» با سرمایه 750 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 293 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
کنتورسازی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که پارس شهاب در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «بشهاب» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۱ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۴میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان سپاهان صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. نصیر ماشین در رده دهم این گروه ایستاد. «خنصیر» با سرمایه‌ای معادل ۴۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۸ ریال پیش‌بینی کرده‌است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام صدرا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. صنایع پتروشیمی کرمانشاه در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۸۸۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۹۱۹ ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته بانک پاسارگاد به خود اختصاص داد.فولاد مبارکه اصفهان در رده هشتم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۲۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۳۵۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
بانک پاسارگاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه نهم شد. سرمایه «خساپا» معادل ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته شهد ایران به دست آورد. دوده صنعتی با سرمایه‌ای برابر ۶۰ میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
چرخشگر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری سپه جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «وسپه» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۴۹۵ ‌‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ‌۳۳۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس