روزانه
بیشترین درصد افزایش
کنتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که مارگارین در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «غمارگ» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۱۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲۰‌‌میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
ایران‌ترانسفو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. باما در رده دوم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه‌ای معادل ۷۹‌میلیارد و ۵۳۶‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
کنتورسازی ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» معادل ۹‌هزار و ۶۵۴‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۸۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» مبلغ ۱۰۴ریال و سرمایه آن معادل دوهزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز معادن و فلزات به خود اختصاص داد. پتروشیمی فن‌آوران در رده سوم این گروه ایستاد. «شفن» با سرمایه‌ای معادل ۹۵۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۵۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
معادن و فلزات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که کنتورسازی ایران در این گروه دوم شد. سرمایه «آکنتور» معادل ۱۰۵‌میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کابل‌سازی تک به دست آورد. قند قهستان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «قستان» برابر ۱۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. هپکو جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «تپکو» با سرمایه‌ای برابر ۳۹۷میلیارد و ۸۰۰‌میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۴۰۹ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
کنتورسازی ایران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. خاک چینی دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کخاک» مبلغ 914ریال و سرمایه آن معادل 35میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته ایران یاسا به دست آورد. کابل باختر در جایگاه سوم ایستاد. «باختر» با سرمایه 3میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 227ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فملی» معادل 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1114ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری نیرو در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ونیرو» در سال‌جاری 200ریال و سرمایه آن برابر 240میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سیمان تهران به خود اختصاص داد. سیمان شمال در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «شمال» با سرمایه 275میلیارد و 659میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 476ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سیمان تهران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه هفتم شد. سرمایه «وپارس» برابر 6هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 526ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کابل‌سازی تک به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌تایر جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «پتایر» با سرمایه 106میلیارد و 935میلیون ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 654ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
کنتورسازی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که شیمیایی فارس در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شفارس» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۲۱ پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۳میلیارد و ۶۲۲میلیون ریال است.

7

بیشترین درصد کاهش
ملی سرب و روی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. لیزینگ غدیر در رده سوم این گروه ایستاد. «ولغدر» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
ایران خودرو پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را پارس‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خپارس» برابر دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۶۰۱ اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
ایران خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تراکتورسازی در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «تایرا» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۶۰۰ریال و سرمایه آن معادل ۹۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد.آلومینیوم ایران در رده سوم این گروه ایستاد. «فایرا» با سرمایه ۱۶۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۳۰۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان تهران در این گروه چهارم شد. سرمایه «ستران» معادل یک‌هزار و ۹۳میلیارد و ۷۴۳میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۵۸۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی تک به دست آورد. ایران مرینوس با سرمایه‌ای برابر ۳۶میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قنداصفهان جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «قصفها» با سرمایه‌ای برابر ۲۴میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۱۷۷۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس