بیشترین درصد افزایش هفتگی
پلاسکوکار سایپا جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. سرمایه‌گذاری توس گستر دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «وتوس» مبلغ 312ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 200 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
گرجی صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. سیمان هگمتان در رده نهم این گروه ایستاد. «سهگمت» با سرمایه 432میلیارد و 900میلیون ریال، سود هر سهم خود را302ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت گل گهر به خود اختصاص داد. البرز دارو در رده دوم این گروه ایستاد. «دالبر» با سرمایه 48میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1592ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
گل گهر در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. بهنوش دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غبهنوش» 3633ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 41میلیارد و 152 میلیون ریال است.

پرطرفدارترین سهم
جایگاه نخست پرطرفدارترین سهم را در هفته‌ای که گذشت، فولاد خراسان به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری امید در رده نهم این گروه ایستاد. «وامید» با سرمایه چهارهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 583ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری بازنشستگی در رده دهم این گروه ایستاد. «وصندوق» با سرمایه 4 هزار و 800 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 350ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن‌آوران هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد خوزستان در این گروه دهم شد. سرمایه «فخور» برابر رقم دو هزار و 192 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1821ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فولاد کاویان به دست آورد. جام دارو در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «فجام» معادل 20 میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 162 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری مهرکام به دست آورد. لعابیران در جایگاه دهم ایستاد. «شلعاب» با سرمایه 35 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 590ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
داروسازی داملران در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که پگاه اصفهان در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «غشصفا» سود هر سهم خود را 184 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر 84میلیارد ریال است.

0

بیشترین کاهش قیمت
مگسال هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. رازک سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «درازک» 2780ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 41 میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت سرمایه‌گذاری صنعت و معدن ارزان‌ترین سهم بود. کابل‌های مخابراتی شهید قندی در جایگاه پنجم این گروه ایستاد. «بکام» با سرمایه 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 235ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
فولاد خراسان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. رایان سایپا در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ولساپا » در سال‌جاری 623ریال و سرمایه آن بالغ بر 450میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
محورسازان هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که کاشی پارس در این گروه دوم شد. سرمایه «کپارس» برابر رقم 87 میلیارد و 750میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 269ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته محورسازان در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد.جایگاه دهم این گروه را شیمیایی فارس به خود اختصاص داد. «شفارس» با سرمایه 23 میلیارد و 622میلیون ریال سود هر سهم خود را 821ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
مهرکام در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 829ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس