روزانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان خاش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سیمان شاهرود در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «سرود» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۴۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
آذرآب صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. نگین طبس در رده سوم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۲۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری غدیر پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه چهارم این گروه را کشتیرانی به خود اختصاص داد. سرمایه «حکشتی» معادل ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری غدیر جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سیمان دورود در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «سدور» مبلغ ۱۹۹۹ریال و سرمایه آن معادل ۸۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز چادرملو به خود اختصاص داد. فولاد خراسان در رده پنجم این گروه ایستاد. «فخاس» با سرمایه‌ای معادل یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۸۵۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
چادرملو دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران‌ارقام در این گروه پنجم شد. سرمایه «مرقام» معادل ۵۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته شهد ایران به دست آورد. سرمایه‌گذاری امید در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «وامید» برابر ۴هزار میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۵۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سیمان صوفیان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سیمان خزر نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سخزر» مبلغ 495ریال و سرمایه آن معادل 230میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته لوله و تجهیزات سدید به دست آورد. معادن و فلزات در جایگاه چهارم ایستاد. «ومعادن» با سرمایه یک‌هزار و 893میلیارد و 375میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 819ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری غدیر پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فخوز» معادل دوهزار و 192میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1821ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری غدیر جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری سپه در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وسپه» در سال‌جاری 160ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار و 495میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. پتروشیمی فن‌آوران در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «شفن» با سرمایه 950میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1535ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
چادرملو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد مبارکه در این گروه ششم شد. سرمایه «فولاد» برابر 15هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 907ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته پشمبافی توس به دست آورد. سرمایه‌گذاری صنعت نفت در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «ونفت» برابر 571میلیارد و 229میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 130ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 829ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان دورود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که کاشی الوند در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «کلوند» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
لوله و تجهیزات سدید صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. شهد ایران در رده دهم این گروه ایستاد. «غشهد» با سرمایه‌ای معادل ۱۲۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولادمبارکه پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» برابر نه‌هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۸۰۶ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولادمبارکه جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خپارس» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۶۰۱ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. مپنا در رده پنجم این گروه ایستاد. «رمپنا» با سرمایه ۷هزار و ۹۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۳۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری غدیر در این گروه پنجم شد. سرمایه «وغدیر» معادل شش‌هزار و ۷۵میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۵۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. کابل باختر با سرمایه‌ای برابر سه میلیارد ‌ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فنرسازی خاور جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خفنر» با سرمایه‌ای برابر ۶۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۶۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس