روزانه
بیشترین درصد افزایش
بانک اقتصاد نوین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که گالوانیزه سپاهان در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فجر» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۵ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۲۹میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
تامین ماسه صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. گرجی در رده چهارم این گروه ایستاد. «غگرجی» با سرمایه‌ای معادل ۱۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۶۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مالی و اعتباری سینا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه پنجم این گروه را بانک اقتصاد نوین به خود اختصاص داد. سرمایه «ونوین» معادل ۲هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۱۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز گالوانیزه سپاهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. رایان سایپا در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ولساپا» مبلغ ۶۲۳ ریال و سرمایه آن معادل ۴۵۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سیمان مازندران به خود اختصاص داد. سیمان ارومیه در رده دوم این گروه ایستاد. «ساروم» با سرمایه‌ای معادل ۲۳۳میلیارد و ۵۷۴میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۱۰۳۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مالی و اعتباری سینا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پتروشیمی اراک در این گروه پنجم شد. سرمایه «شاراک» معادل یک هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۶۸۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ایران گچ به دست آورد. سیمان خزر در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «سخزر» برابر ۲۳۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۹۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران خودرو جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خودرو» با سرمایه‌ای برابر ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۵۱۸ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
بانک اقتصاد نوین جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را درهفت روز جاری از آن خود کرد. سیمان خاش دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سخاش» مبلغ 1557ریال و سرمایه آن معادل 75میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته لوله و تجهیزات سدید به دست آورد. فیبر ایران در جایگاه چهارم ایستاد. «چفیبر» با سرمایه 15میلیارد و 600میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 184ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری غدیر پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را فولاد خراسان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فخاس» معادل یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 852ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری غدیر جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فارسیت دورود در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «سفارود» در سال‌جاری 314ریال و سرمایه آن برابر 80میلیارد و 640میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. سیمان کردستان در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «سکرد» با سرمایه 162میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1182ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
چادرملو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه پنجم شد. سرمایه «ومعادن» برابر یک‌هزار و 893میلیارد و 375میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 819ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته پشمبافی توس به دست آورد. کابل‌باختر در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «باختر» برابر سه میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 227ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رینگ مشهد جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خرینگ» با سرمایه 104میلیارد و 75میلیون ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 330ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان دورود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که ایتالران در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کایتا» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۲۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
لوله و تجهیزات سدید صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. آذرآب در رده نهم این گروه ایستاد. «فاذر» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۲۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را کشتیرانی به خود اختصاص داد. سرمایه «حکشتی» برابر ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۵۱۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خپارس» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۶۰۱ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد.سرمایه‌گذاری امید در رده دهم این گروه ایستاد. «وامید» با سرمایه ۴هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۵۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مپنا در این گروه دوم شد. سرمایه «رمپنا» معادل ۷هزار و ۹۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران‌مرینوس به دست آورد. ایران‌گچ با سرمایه‌ای برابر ۱۵میلیارد ریال در جایگاه دهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۸۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس