روزانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان فارس و خوزستان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که کاغذسازی کاوه در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «چکاوه» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۵۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
آذریت صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. باما در رده سوم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه‌ای معادل ۷۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۱۲۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سیمان فارس و خوزستان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» معادل ۶هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۴۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سیمان کردستان در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «سکرد» مبلغ ۱۱۸۲ریال و سرمایه آن معادل ۱۶۲ میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سیمان سپاهان در رده پنجم این گروه ایستاد. «سپاها» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۵۷۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که توسعه صنعتی در این گروه چهارم شد. سرمایه «وتوصا» معادل ۷۵۵میلیارد و ۴۰ میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات ایران به دست آورد. شهد ایران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر ۱۲۵میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لنت ترمز جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خلنت» با سرمایه‌ای برابر ۲۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۸۷ در رقم ۶۶۹ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
گلتاش جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. داده‌پردازی ایران دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «مداران» مبلغ 319ریال و سرمایه آن معادل 93میلیارد و 377میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته باما به دست آورد. گاز لوله در جایگاه دهم ایستاد. «پلوله» با سرمایه 225میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ 411ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مخابرات ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را گل‌گهر به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «کگل» معادل 880میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 3061ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
کشتیرانی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» در سال‌جاری 518ریال و سرمایه آن برابر 6هزار و 300میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مخابرات ایران به خود اختصاص داد. مس ایران در رده دهم این گروه ایستاد. شرکت «فملی» با سرمایه 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1413ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ملی در این گروه نهم شد. سرمایه «ونیکی» برابر دوهزار و 900میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 212ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته مخابرات ایران به دست آورد. سیمان خزر در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «سخزر» برابر 230میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 495ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. محور خودرو جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خمحور» با سرمایه 300میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 340ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان بجنورد در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که پارس شهاب در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «بشهاب» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۹۷ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۴ میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
لوله و تجهیزات سدید صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. کالسیمین در رده نهم این گروه ایستاد. «فاسمین» با سرمایه‌ای معادل ۱۹۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸۰۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری غدیر پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را کشتیرانی به خود اختصاص داد. سرمایه «حکشتی» برابر ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۵۱۰ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری غدیر جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کچاد» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۱۲۶۴ ریال و سرمایه آن معادل ۲هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. مخابرات ایران در رده دوم این گروه ایستاد. «اخابر» با سرمایه ۴۵هزار و ۸۷۳میلیارد و ۶۵۵میلیون ریال سود هر سهم خود را برابر ۲۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مپنا در این گروه چهارم شد. سرمایه «رمپنا» معادل ۷هزار و ۹۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر مخابرات ایران به دست آورد. فولاد کاویان با سرمایه‌ای برابر یک‌صد میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس خودرو جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه‌ای برابر ۲هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۶۰۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس