بیشترین درصد افزایش هفتگی
گلتاش جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. توکا فولاد نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «وتوکا» مبلغ 419 ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 200میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
سیمان بجنورد صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد.پارس شهاب در رده دوم این گروه ایستاد. «بشهاب» با سرمایه 54 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 797 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت گلتاش به خود اختصاص داد.جوشکاب یزد در رده دهم این گروه ایستاد. «بکاب» با سرمایه 15میلیاردو 400میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 1426ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
گل‌گهر در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد.داروسازی اسوه دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «داسوه» 1900ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 54میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
مخابرات ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را ایران‌ خودرودیزل به خود اختصاص داد. سرمایه «خاور» معادل یک‌هزارو 600میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 668 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت مخابرات ایران به خود اختصاص داد. پتروشیمی فن‌آوران در رده دهم این گروه ایستاد. «شفن» با سرمایه 950میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 1535 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان فارس و خوزستان در این گروه ششم شد. سرمایه «سفارس» برابر رقم 4هزارو 176میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 370ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته مخابرات ایران به دست آورد. آرتاویل تایر در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «پارتا» معادل 202میلیارد و 500میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 200 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری باما به دست آورد. نیروی زنگان در جایگاه نهم ایستاد. «شزنگ» با سرمایه 28 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 124 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
لوله و تجهیزات سدید در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که پارس پامچال در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. «شپمچا» سود هر سهم خود را 299 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر 10میلیاردو 500میلیون ریال است.

0

بیشترین کاهش قیمت
باما هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد.بین‌المللی پارس ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شپارس» 1042ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 40میلیارد ریال است.

1

ارزان‌ترین سهم
در هفته‌ای که گذشت گرانیت بهسرام ارزان‌ترین سهم بود. کابل‌‌های مخابراتی شهید قندی در جایگاه سوم این گروه ایستاد. «بکام» با سرمایه 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 235ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری غدیر جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملی در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ونیکی» در سال‌جاری 212ریال و سرمایه آن بالغ بر 2هزارو 900میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
صنعتی پارس‌مینو هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که قند شیرین در این گروه هشتم شد. سرمایه «قشرین» بالغ‌بر 50میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 245 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته صنعتی پارس مینو در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد.جایگاه پنجم این گروه را نورد آلومینیوم به خود اختصاص داد.«فنوال» با سرمایه 51میلیارد ریال زیان هر سهم خود را 972ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌ خودرودیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. صنعتی نیرومحرکه جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خمحرکه» با سرمایه 170میلیارد ویکصد میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 640ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس