روزانه
بیشترین درصد افزایش
لوله و ماشین‌سازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که پارس سوئیچ در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «بسویچ» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۹۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
سرمایه‌گذاری پارس‌توشه صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. بین‌المللی پارس در رده سوم این گروه ایستاد. «شپارس» با سرمایه‌ای معادل ۴۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هفتم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خودرو» معادل ۶هزارو۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کشتیرانی در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «حکشتی» مبلغ ۵۱۰ریال و سرمایه آن معادل ۵هزارمیلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز تایدواتر به خود اختصاص داد. داروسازی فارابی در رده چهارم این گروه ایستاد. «دفارا» با سرمایه‌ای معادل ۱۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۳۵۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
ایران‌خودرو دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه چهارم شد. سرمایه «خصدرا» معادل یک‌هزارو ۵۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۸۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات به دست آورد. ایران گچ در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «کایگچ» برابر ۱۵میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران خودرودیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۸۷ رقم ۵۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
توسعه معادن روی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. فیبر ایران چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «چفیبر» مبلغ 184ریال و سرمایه آن معادل 15میلیارد و 600میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته کمباین‌سازی به دست آورد. قطعات فولادی در جایگاه چهارم ایستاد. «فنورد» با سرمایه 60میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 800ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فولاد» معادل 15هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 907ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بوعلی در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبوعلی» در سال‌جاری 159ریال و سرمایه آن برابر 800میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «فخوز» با سرمایه دو هزار و 192میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1821ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد خوزستان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که تایدواتر در این گروه هفتم شد. سرمایه «حتاید» برابر 216میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1882ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته مخابرات به دست آورد. سیمان غرب در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «سغرب» برابر 187میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 310ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لاستیکی سهند جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «پسهند» با سرمایه 70میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 300ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
گلتاش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که کاغذسازی کاوه در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «چکاوه» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۵۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم سرمایه‌گذاری بازنشستگی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. داروپخش در رده سوم این گروه ایستاد. «دارو» با سرمایه‌ای معادل یکصد میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۶۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» برابر ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۷۴۸ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وپارس» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۴۳۹ریال و سرمایه آن معادل ۷هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری غدیر به خود اختصاص داد.گل‌گهر در رده سوم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه ۸۸۰ میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۳۰۶۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری غدیر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه سوم شد. سرمایه «فملی» معادل ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۴۱۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر مخابرات به دست آورد. آرتاویل تایر با سرمایه‌ای برابر ۲۰۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فنرسازی خاور جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خفنر» با سرمایه‌ای برابر ۶۰ میلیاردریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۶۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس