روزانه
بیشترین درصد افزایش
نورد آلومینیوم در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که کارتن ایران در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «چکارن» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۴۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶۰میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
باما صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. کابل البرز در رده دهم این گروه ایستاد. «بالبر» با سرمایه‌ای معادل ۱۱۴میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
ماشین‌سازی اراک پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را مس شهید باهنر به خود اختصاص داد. سرمایه «فباهنر» معادل ۴۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز ماشین‌سازی اراک جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کشتیرانی در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «حکشتی» مبلغ ۵۱۰ریال و سرمایه آن معادل ۵هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مخابرات به خود اختصاص داد. سایپا دیزل در رده سوم این گروه ایستاد. «خکاوه» با سرمایه‌ای معادل ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۰۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیزل دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ماشین‌سازی اراک در این گروه سوم شد. سرمایه «فاراک» معادل ۵۴۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۴۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مخابرات به دست آورد. بسته‌بندی پارس در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «چبسپا» برابر ۳۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۵۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
نورد آلومینیوم جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. جوشکاب یزد چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «بکاب» مبلغ 1426ریال و سرمایه آن معادل 15میلیارد و 400میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته باما به دست آورد. کیوان در جایگاه دوم ایستاد. «غیوان» با سرمایه 11میلیارد و 500میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 777ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را مالی و اعتباری سینا به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وسینا» معادل یک هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 181ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وپارس» در سال‌جاری 439ریال و سرمایه آن برابر 7هزار و 500میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. تایدواتر در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «حتاید» با سرمایه 216میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1882ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه هشتم شد. سرمایه «خبهمن» برابر سه هزار و 520میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 355ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته مخابرات به دست آورد. سیمان غرب در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «سغرب» برابر 187میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 310ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
آبگینه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لاستیکی سهند جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «پسهند» با سرمایه 70میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 300ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
صدرا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که رادیاتور ایران در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «ختور» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۴۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
بسته‌بندی پارس صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند اصفهان در رده سوم این گروه ایستاد. «قصفها» با سرمایه‌ای معادل ۲۴میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۸۹۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مخابرات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» برابر ۱۰هزارو ۴۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۷۴۸ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مخابرات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری غدیر در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وغدیر» در سال مالی ۸۷مبلغ ۵۳۹ریال و سرمایه آن معادل ۶هزارو ۷۵میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد.فولاد خراسان در رده ششم این گروه ایستاد. «فخاس» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۸۵۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه پنجم شد. سرمایه «تایرا» معادل ۹۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۶۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. جام دارو با سرمایه‌ای برابر ۲۰میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
آبگینه در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لنت ترمز جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خلنت» با سرمایه‌ای برابر ۲۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۶۶۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس