روزانه
بیشترین درصد افزایش
رازک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که قطعات اتومبیل در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «ختوقا» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
معادن و فلزات صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. مس ایران در رده دوم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه‌ای معادل ۵هزارو ۷۸۹میلیاردو ۶۴۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز توسعه معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کشتیرانی در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «حکشتی» مبلغ ۵۱۰ریال و سرمایه آن معادل ۵هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری توس‌گستر به خود اختصاص داد. توسعه معادن روی در رده دوم این گروه ایستاد. «کروی» با سرمایه‌ای معادل یک هزارو ۹۷میلیاردو ۲۵۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۱۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری توس‌گستر دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه چهارم شد. سرمایه «خساپا» معادل ۱۰هزارو ۴۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۷۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته سرمایه‌گذاری توسعه ملی به دست آورد. قند مرودشت در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «قمرو» برابر ۲۳میلیاردو ۷۰میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر 552میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی 87 رقم 570ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم موتوژن جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. رازک سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «درازک» مبلغ ۳۲۸۰ریال و سرمایه آن معادل ۴۱میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته ماشین‌سازی نیرومحرکه به دست آورد. سایپا آذین در جایگاه دوم ایستاد. «خاذین» با سرمایه یکصدمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۴۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس خودرو در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» در سال‌جاری ۶۰۱ریال و سرمایه آن برابر دوهزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری توس گستر به خود اختصاص داد. تراکتورسازی در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «تایرا» با سرمایه ۹۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌‌گذاری توس گستر در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بانک ملی در این گروه دوم شد. سرمایه «و بانک» برابر سه‌هزار و ۲۲۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کابل‌سازی ایران به دست آورد. قندقزوین در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «قزوین» برابر ۴۳میلیارد و ۶۵۰میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سپنتا جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «فپنتا» با سرمایه ۵۴میلیارد و ۱۷۲میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۶۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
بسته‌بندی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که کارتن مشهد در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «چکارم» سود هر سهم خود را مبلغ 91ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 15میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
قند مرودشت صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. پتروشیمی خارک در رده سوم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 3407ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد مبارکه در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فولاد» در سال مالی 87 مبلغ 848ریال و سرمایه آن معادل 15هزار و 800میلیارد ریال است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده چهارم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه 7هزار و 500میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر 439ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
کشتیرانی در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه پنجم شد. سرمایه «خودرو» معادل 6هزار و 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل 518ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی ایران به دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر 60میلیارد و 292میلیون ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 37ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران خودرو دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و 600میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 602ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس