روزانه
بیشترین درصد افزایش
پمپ‌سازی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که داروسازی امین در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «دامین» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۲۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم موتوژن صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سایپا آذین در رده دهم این گروه ایستاد. «خاذین» با سرمایه‌ای معادل یکصدمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۴۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری امید جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» مبلغ ۲۸۵۳ریال و سرمایه آن معادل ۸۸۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز تراکتورسازی به خود اختصاص داد. پمپ‌سازی در رده سوم این گروه ایستاد. «تپمپی» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۴۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۶۷۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
تراکتورسازی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک اقتصاد نوین در این گروه دوم شد. سرمایه «ونوین» معادل دوهزار و ۵۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. سرمایه‌گذاری امید در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «وامید» برابر ۴هزار میلیارد است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. آذریت جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «ساذری » با سرمایه‌ای برابر شش‌میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۵۶۷۱ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
پمپ‌سازی ایران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. نیروی زنگان سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شزنگ» مبلغ 164ریال و سرمایه آن معادل 28میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته مپنا به دست آورد. فولاد خوزستان در جایگاه دوم ایستاد. «فخوز» با سرمایه دو هزار و 192میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1255ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران خودرو دیزل در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خاور» در سال‌جاری 602ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار و 600 میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مپنا به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده دهم این گروه ایستاد. شرکت «ومعادن» با سرمایه یک‌هزار و 893میلیارد و 375میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 819ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه سوم شد. سرمایه «خساپا» برابر 10هزار و 400 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 748ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. سرمایه‌گذاری صنعت نفت در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «ونفت» برابر 571میلیارد و 229میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 130ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مس ایران جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «فملی» با سرمایه 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1448ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
سرمایه‌گذاری نیرو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که باما در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «کاما» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۱۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
قند تربت جام صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. پارس متال در رده نهم این گروه ایستاد. «فمتال» با سرمایه‌ای معادل ۲۰میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۱۲۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس خودرو در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خپارس» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۶۰۱ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مپنا به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده نهم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه یک‌هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۳۴۰۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه چهارم شد. سرمایه «تایرا» معادل ۹۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۶۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی ایران به دست آورد. ایران مرینوس با سرمایه‌ای برابر ۶۵میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
کاشی سعدی در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فرومولیبدن کرمان جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «فروم» با سرمایه‌ای برابر ۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۳۶۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس