روزانه
بیشترین درصد افزایش
فرآوری مواد معدنی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که تکسرام در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «کترام» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰‌میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
کمک‌فنر ایندامین سایپا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. ایران دارو در رده دوم این گروه ایستاد. «دیران» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
صدرا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مس شهیدباهنر در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فباهنر» مبلغ ۱۹۴ریال و سرمایه آن معادل ۴۵۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک ملت به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری البرز در رده دهم این گروه ایستاد. «والبر» با سرمایه‌ای معادل ۶۰۷‌میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۴۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ریخته گری تراکتورسازی در این گروه پنجم شد. سرمایه «ختراک» معادل ۲۱۳میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ایران گچ به دست آورد.فولادخراسان در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «فخاس» برابر یک‌هزار و ۵۰۰‌میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فنرسازی خاور جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خفنر» با سرمایه‌ای برابر ۶۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۸ رقم۴۳۸ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
ملی سرب و روی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. کالسیمین سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فاسمین» مبلغ 233ریال و سرمایه آن معادل 195میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم سیمان ارومیه به دست آورد. آلومینیوم پارس در جایگاه چهارم ایستاد. «فپارس» با سرمایه80‌میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ 1703ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
مالی و اعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پالایش نفت اصفهان در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شپنا» در سال ‌جاری 1494ریال و سرمایه آن برابر 4هزار و 162میلیارد و 258میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک ملت به خود اختصاص داد. مس ایران در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «فملی» با سرمایه 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 517ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فارسیت دورود در این گروه نهم شد. سرمایه «سفارود» برابر 80‌میلیارد و 640میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 312ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولادکاویان به دست آورد. نوش مازندران در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «غنوش» برابر 50‌میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 90ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لوازم خانگی پارس جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «لخانه» با سرمایه 300میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 324 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم لوله و ماشین‌سازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سالمین در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «غسالم» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۵۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۳۰ ‌‌میلیارد ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم مارگارین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. ساسان در رده پنجم این گروه ایستاد. «غساسا» با سرمایه‌ای معادل ۱۲۶میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۸۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
مالی و اعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خساپا» در سال مالی ۸۸ مبلغ ۶۷۴ریال و سرمایه آن معادل ده‌هزار و ۴۰۰‌میلیارد ریال است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک ملت به خود اختصاص داد. بانک کار آفرین در رده هفتم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۷۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ساختمان اصفهان در این گروه نهم شد. سرمایه «ثاصفا» معادل ۱۶۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۹۹ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فولادکاویان به دست آورد.ایران گچ با سرمایه‌ای برابر ۱۵‌میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۹ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
زامیاد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری صنعت و معدن جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «وصنعت» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و ۵۰۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۲۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس