بیشترین بازدهی هفتگی
خوراک دام پارس جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. پتروشیمی اراک چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شاراک» 1132ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و 200میلیارد ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که فولاد خوزستان در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «فخوز» سود هر سهم خود را 577ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل دوهزار و 192میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت خوراک دام پارس به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده پنجم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 2496ریال پیش‌بینی کرده است.

گران‌ترین سهم
سیمان قاین در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. کالسیمین هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فاسمین» 4301ریال و سرمایه آن بالغ بر 195میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» برابر رقم دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را 843ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت باما به خود اختصاص داد. فولاد خراسان در رده پنجم این گروه ایستاد. «فخاس» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در رقم 534ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد خوزستان هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه دوم شد. سرمایه «فولاد» معادل 15هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 511ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفته گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. سایپا شیشه در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «کساپا» 70میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 132ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری سایپا شیشه به دست آورد. تکنوتار در جایگاه دهم ایستاد. «تکنو» با سرمایه 33میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 803ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
سیمان هگمتان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. توکا فولاد در رده چهارم این گروه ایستاد. «وتوکا» با سرمایه 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 419ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
معادن بافق هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. گل گهر دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» 2103 ریال و سرمایه آن معادل 880میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت گاز لوله ارزان‌ترین سهم بود. آبسال در جایگاه دهم این گروه ایستاد. «لابسا» با سرمایه 240میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را مبلغ 233ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. توسعه معادن روی در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم «کروی» در سال‌جاری 1042ریال و سرمایه آن معادل 548میلیارد و 625میلیون ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
نیروی زنگان هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که کارتن ایران در این گروه نهم شد. سرمایه «چکارن» برابر 60میلیارد و 750میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 409ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته نیروی زنگان در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه دوم این گروه را سیمان ایلام به خود اختصاص داد. «سیلام» با سرمایه 199میلیارد و 924میلیون ریال، سود هر سهم خود را 314ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. زامیاد جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۶۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس