روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم سیمان فارس و خوزستان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که ناب در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «غناب» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
سالمین صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. کاشی سینا در رده دوم این گروه ایستاد. «کساوه» با سرمایه‌ای معادل ۱۲۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مهرکام پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه ششم این گروه را فارسیت دورود به خود اختصاص داد. سرمایه «سفارود» معادل ۸۰میلیارد و ۶۴۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۴۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مهرکام جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» مبلغ ۷۶۸ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز زامیاد به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری پتروشیمی در رده دوم این گروه ایستاد. «وپترو» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و ۸۲۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۶۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
زامیاد دیروز درحالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌ شده را به دست آورد که تولی‌پرس در این گروه نهم شد. سرمایه «شتولی» بیش از یکصدمیلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۷۵۹ریال پیش‌بینی کرده است

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته کابل باختر به دست آورد. سیمان شمال در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «سشمال» برابر ۲۷۵میلیارد و ۶۵۹میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سایپا دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سرمایه‌گذاری ملت جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «و‌ملت» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ در رقم ۲۶۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
سیمان دشتستان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. نیروکلر پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شکلر» مبلغ 460ریال و سرمایه آن معادل 49میلیارد و 180میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته نفت پارس به دست آورد. جام‌دارو در جایگاه چهارم ایستاد. «فجام» با سرمایه 20میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 316ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
زامیاد پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را سرمایه‌گذاری ساختمان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وساخت» معادل یک‌‌هزار و 90میلیارد و 296میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 295ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
زامیاد جایگاه اول پرمعامله‌‌ترین سهم را به دست آورد. مهرکام در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خمهر» در سال‌جاری 570ریال و سرمایه آن برابر 552میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سیمان سپاهان به خود اختصاص داد. البرز دارو در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «دالبر» با سرمایه 48میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 971 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
زامیاد در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ملی در این گروه نهم شد. سرمایه «ونیکی» برابر 2هزار و 900میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 171 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. پگاه آذربایجان غربی در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «غشاذر» برابر 31میلیارد و 80میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 560 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سایپا دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. گسترش سرمایه‌گذاری جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خگستر» با سرمایه یک هزار و 500میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم 798 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که سیمان دشتستان در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «سدشت» سود هرسهم خود را مبلغ ۴۵۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه شرکت معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
لیزینگ صنعت و معدن صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. قندپارس در رده سوم این گروه ایستاد. «قپارس» با سرمایه‌ای معادل ۳۱میلیارد و ۹۹۷میلیون ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۷۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
زامیاد پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» برابر ۲هزار میلیارد ریال است. شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۸۴۳ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مپنا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «خودرو» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۸۰۰ریال و سرمایه آن معادل ۵هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر گل‌گهر به خود اختصاص داد. فولاد خوزستان در رده نهم این گروه ایستاد. «فخوز» با سرمایه ۲هزار و ۱۹۲میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۵۷۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مپنا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه سوم شد. سرمایه «فولاد» بیش از ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را معادل ۵۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. کابل باختر با سرمایه‌ای برابر ۳میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس