روزانه
بیشترین درصد افزایش
خوراک دام پارس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که ناب در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت.شرکت «غناب» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰میلیاردریال است.

بیشترین درصد کاهش
توسعه صنعتی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. پارس‌دارو در رده نهم این گروه ایستاد. «دپارس» با سرمایه‌ای معادل ۷۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۱۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دهم این گروه را سرمایه‌گذاری بازنشستگی به خود اختصاص داد. سرمایه «وصندوق» معادل ۴هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی فن‌آوران در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شفن» مبلغ ۱۳۷۲ریال و سرمایه آن معادل ۹۵۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. پتروشیمی اراک در رده نهم این گروه ایستاد. «شاراک» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۰۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن‌آوران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه هفتم شد. سرمایه «فملی» برابر ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. صدرا در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «خصدرا» برابر یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۴ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. مهر کام جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۵۷۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
کاشی سینا جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. چینی ایران، دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کچینی» مبلغ 358ریال و سرمایه آن معادل 167میلیارد و 29میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم سیمان شاهرود به دست آورد. زامیاد در جایگاه سوم ایستاد. «خزامیا» با سرمایه یک‌هزار و 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 703ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خساپا» معادل 9هزار و 654میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 706ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» در سال‌جاری 506ریال و سرمایه آن برابر دوهزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد.فولاد خوزستان در رده دهم این گروه ایستاد.شرکت «فخوز» با سرمایه 2هزار و 192میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 652 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن‌آوران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه دوم شد.سرمایه «فولاد» برابر 15هزار و 800میلیارد ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 610 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد.پگاه اصفهان در جایگاه سوم قرار گرفت.سرمایه «غشصفا» برابر 84میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 98 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد.الکتریک شرق جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد.«خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم 845 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
رادیاتور ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که صنعتی سپاهان در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فسپا» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۱۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
پگاه اصفهان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. ایرانیت در رده نهم این گروه ایستاد. «سایرا» با سرمایه‌ای معادل ۴۵میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۹۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. سرمایه «وامید» برابر ۴هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۵۸۳ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کچاد» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۸۴۳ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد.سیمان اردبیل در رده سوم این گروه ایستاد. «ساربیل» با سرمایه ۷۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۱۹۴۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری امید در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه ششم شد. سرمایه «وپارس» برابر ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر کابل باختر به دست آورد. قند قهستان با سرمایه‌ای برابر ۱۳میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. فنرسازی زر جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد «خزر» با سرمایه‌ای برابر ۴۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۵۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس