روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم لعابیران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که کاشی سینا در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «کساوه» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
قند قهستان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. تولی‌پرس در رده ششم این گروه ایستاد. «شتولی» با سرمایه‌ای معادل یکصد میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۷۵۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
رایان‌سایپا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» معادل ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۱۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز رایان سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی خارک در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شخارک» مبلغ ۳۰۱۴ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پتروشیمی خارک به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده سوم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل ۸۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۲۷۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
رایان‌سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه در این گروه دوم شد. سرمایه «فولاد» معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته قند قهستان به دست آورد. شهد ایران در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر ۱۲۵میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۶ رقم ۸۲۹ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم بانک پارسیان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. ایران دارو هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دیران» مبلغ 3129ریال و سرمایه آن معادل 10میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته ایران خودرو دیزل به دست آورد. سیمان شمال در جایگاه چهارم ایستاد. «سشمال» با سرمایه275 میلیاردو659 میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 476ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سرمایه گذاری بهمن پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «شفن» معادل 950ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1372ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سرمایه گذاری بهمن جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» در سال‌جاری 706ریال و سرمایه آن برابر 9 هزارو654 میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک اقتصاد نوین به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده دهم این گروه ایستاد. شرکت «ومعادن» با سرمایه یک هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 768ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بانک اقتصاد نوین در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که معادن روی در این گروه پنجم شد. سرمایه «کروی» برابر 877 میلیاردو800 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 555ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر 100میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. هپکو جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «تپکو» با سرمایه 397میلیارد و800میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 409ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که نیروکلر در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شکلر» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۲۸ پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۹ میلیاردو۱۸۰ میلیون ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
ذرآب صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند بیستون در رده دوم این گروه ایستاد. «قستون» با سرمایه‌ای معادل ۳۰ میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۸۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فن آوران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تایرا» برابر ۹۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۵۵۰ اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی فن آوران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس خودرو در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خپارس» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۶۰۱ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیاردریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پتروشیمی فن آوران به خود اختصاص داد.چادرملو در رده سوم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال، سود هرسهم خود را برابر ۱۲۶۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۷

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن آوران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه هفتم شد. سرمایه «وپارس» معادل ۳۶۹ ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۶ هزار میلیاردریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین‌نسبت P/ E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. پگاه اصفهان با سرمایه‌ای برابر ۸۴ میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۹۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. مهرکام جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲ میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس