روزانه
بیشترین درصد افزایش
مارگارین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که توس‌گستر در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «وتوس» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
مواد اولیه داروپخش صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. معدنی دماوند در رده ششم این گروه ایستاد. «کدما» با سرمایه‌ای معادل ۱۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه ششم این گروه را زامیاد به خود اختصاص داد. سرمایه «خزامیا» معادل یک هزار و۲۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۷۰۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز توسعه صنعتی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. رایان سایپا در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ولساپا» مبلغ ۸۵۲ ریال و سرمایه آن معادل ۳۰۰ میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مالی و اعتباری سینا به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری امید در رده چهارم این گروه ایستاد. «وامید» با سرمایه‌ای معادل چهار هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۵۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مالی و اعتباری سینا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که چادرملو در این گروه هفتم شد. سرمایه «کچاد» معادل دو هزار میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۶۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته شهد ایران به دست آورد. تکنوتار در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۳۳ میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۳۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۶ در رقم ۴۰۶ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
مارگاین جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. آذر آب دهم شد. پیش‌بینی زیان هر سهم «فاذر» مبلغ 242ریال و سرمایه آن معادل 300میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته مواد اولیه داروپخش به دست آورد. دشت مرغاب در جایگاه نهم ایستاد. «غدشت» با سرمایه 30میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 834ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
رایان سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فولاد» معادل 15هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 604ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
رایان سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مس ایران در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فملی» در سال جاری 1114ریال و سرمایه آن برابر 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «شخارک» با سرمایه یک‌‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 3014ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مالی و اعتباری سینا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که معادن روی در این گروه دهم شد. سرمایه «کروی» برابر 877میلیارد و 800میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 555ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر 100میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 829ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
مارگارین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که نیروکلر در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «شکلر» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۲۸ پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۹ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
آذرآب صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند بیستون در رده دوم این گروه ایستاد. «قستون» با سرمایه‌ای معادل ۳۰ میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۸۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» برابر ۹هزار و ۶۵۴ میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۷۰۶ اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس خودرو در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خپارس» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۶۰۱ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیاردریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد.معادن و فلزات در رده نهم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه یک هزارو ۲۶۲ میلیاردو ۲۵۰ میلیون ریال، سود هرسهم خود را برابر ۷۶۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه ششم شد. سرمایه «وپارس» معادل ۳۶۹ ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۶ هزار میلیاردریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. پگاه اصفهان با سرمایه‌ای برابر ۸۴ میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۹۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲ میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در رقم ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس