روزانه
بیشترین درصد افزایش
گروه صنعتی بوتان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که حق تقدم بانک اقتصاد نوین در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «ونوین» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل دوهزار و ۵۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
سیمان سپاهان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. رایان سایپا در رده دوم این گروه ایستاد. «ولساپا» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۵۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
تراکتورسازی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خودرو» معادل شش‌هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز تراکتورسازی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وپارس» مبلغ ۵۲۶ریال و سرمایه آن معادل شش‌هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز تراکتورسازی به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه در رده دوم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه‌ای معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۶۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
تراکتورسازی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که لیزینگ ایران در این گروه نهم شد. سرمایه «ولیز» معادل ۳۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۴۲۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کابل‌سازی تک به دست آورد. شهد ایران در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر ۱۲۵میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه دوم این گروه را آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۷ رقم ۴۰۶ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
گروه صنعتی بوتان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. جوشکاب یزد سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «بکاب» مبلغ 1201ریال و سرمایه آن معادل 15میلیارد و 400‌میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم توسعه معادن روی ایران به دست آورد. ایران ترانسفو در جایگاه سوم ایستاد. «بترانس» با سرمایه 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1191ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
ایران‌خودرو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را پارس‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خپارس» معادل دوهزار‌ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 601ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
ایران‌خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد خوزستان در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فخوز» در سال‌جاری 930ریال و سرمایه آن برابر دوهزار و 192 میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «ومعادن» با سرمایه یک‌‌هزار و 262میلیارد و 250‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 717ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که زامیاد در این گروه ششم شد. سرمایه «خزامیا» برابر یک‌هزار و 200 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 703ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کابل‌سازی تک به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد‌ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودر دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس توشه جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «وتوشه» با سرمایه 194میلیارد‌و 107‌میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 538ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
کاشی الوند در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که داروسازی کوثر در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «دکوثر» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۴۹ پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۹۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
ملی سرب و روی ایران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. صنعتی بهشهر در رده چهارم این گروه ایستاد. «غبشهر» با سرمایه‌ای معادل ۱۹۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۹۰۶‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
ایران‌خودرو پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» برابر پنج‌هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۱۱۴ اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
ایران خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر‌ سهم شرکت «کگل» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۲۷۰۳ریال و سرمایه آن معادل ۸۸۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. قند هگمتان در رده ششم این گروه ایستاد. «قهگمت» با سرمایه ۳۰میلیارد و ۶۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر ۷۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که شاهد در این گروه ششم شد. سرمایه «ثشاهد» معادل ۷۲۱میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۷۸۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی تک به دست آورد. فیبر ایران با سرمایه‌ای برابر ۱۵میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر سه‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۳۸۵‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس