بیشترین درصد افزایش هفتگی
سپنتا جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. سیمان‌ایلام نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سیلام» مبلغ4801ریال و سرمایه آن معادل 259 میلیارد و 901 میلیون ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
زامیاد صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. پارس‌پامچال در رده چهارم این گروه ایستاد. «شپمچا» با سرمایه24میلیارد و 500 میلیون ریال، سود هر سهم خود را289 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت کارخانجات‌داروپخش‌ به خود اختصاص داد. مواداولیه‌داروپخش در رده دهم این گروه ایستاد. «دتماد» با سرمایه60 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم1270ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
سیمان‌قاین در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. رازک هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «درازک» 3051 ریال و سرمایه آن بالغ‌بر410 میلیاردریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته پالایش‌نفت‌اصفهان به خود اختصاص داد. پتروشیمی‌خارک در رده دوم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه یک هزار میلیارد ریالی،سود هر سهم خود را رقم1352ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پالایش‌نفت‌اصفهان هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک‌سینا در این گروه ششم شد. سرمایه «وسینا» برابر رقم دوهزارمیلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ270ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فرآوری‌موادمعدنی به دست آورد.کشتیرانی در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «حکشتی» معادل 8هزار‌میلیاردریال است و شرکت سود هر سهم خود را106ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق‌تقدم‌پارس‌پامچال به دست آورد سرمایه‌گذاری‌بیمه در جایگاه دهم ایستاد. «وبیمه» با سرمایه750 میلیاردریالی، سود هر سهم خود را83 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
آهنگری‌تراکتورسازی در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که آلومینیوم‌ایران در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «فایرا» زیان هر سهم خود را4097 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر165میلیارد ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
حق‌تقدم‌فرآورده‌های‌تزریقی هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. معادن بافق دوم شد. پیش‌بینی زیان هر سهم «کبافق» 1216ریال و سرمایه آن بالغ بر 10 میلیارد و 125 میلیون ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته گذشته پشمبافی‌توس ارزان‌ترین سهم بود. آبسال در جایگاه هفتم این گروه ایستاد. «لابسا» با سرمایه240میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را71 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
سیمان ارومیه هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که قندهگمتان در این گروه چهارم شد. سرمایه «قهگمت» برابر رقم30میلیارد و 60 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را460 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته سیمان‌ارومیه در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد.جایگاه دوم این گروه را شکرشاهرود به خود اختصاص داد. «قشکر» با سرمایه28 میلیارد ریال سود هر سهم خود را315ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خساپا» با سرمایه 10 هزارو400 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم674 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس