روزانه
بیشترین درصد افزایش
رایان سایپا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که کابل‌باختر در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «باختر» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۶۸ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل سه میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم‌فارسیت‌دورود صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. نیروکلر در رده سوم این گروه ایستاد. «شکلر» با سرمایه‌ای معادل ۴۹ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۹۶۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام صدرا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری‌رنا در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۴۰۰‌ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز خدمات‌انفورماتیک به خود اختصاص داد. تایدواتر در رده دوم این گروه ایستاد. «حتاید» با سرمایه‌ای معادل۲۱۶میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را ۱۲۹۶ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری‌بانک‌ملی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مپنا در این گروه ششم شد. سرمایه «رمپنا» معادل ۷ هزار و۹۵۰ میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. آبگینه در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «کابگن» برابر‌۹۳ ‌میلیارد و۹۰۰ میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۳۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خگستر» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۷ رقم۵۷۱ ‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
باما جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. سرمایه‌گذاری‌نیرو نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ونیرو» مبلغ115ریال و سرمایه آن معادل 240میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته ایتالران به دست آورد. آذریت در جایگاه سوم ایستاد. «ساذری» سود هر سهم خود را با سرمایه‌ شش میلیارد ‌ریال، 2261 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام بانک‌سینا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران ‌خودرو‌ دیزل در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه یک هزار و 600 میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل450‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک‌پارسیان به خود اختصاص داد. بانک‌کارآفرین در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «وکار» با سرمایه دو هزارمیلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ790 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولادمبارکه در این گروه هفتم شد. سرمایه «فولاد» برابر15هزار و800 میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ223ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. نسوزپارس در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «کفپارس» برابر100میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ19‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی‌نیلو در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خودرو جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه دوهزارمیلیارد‌ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 561‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
بیمه‌البرز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که شیشه‌همدان در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «کهمدا» سود هر سهم خود را مبلغ۷۲۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۶۰میلیارد ‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم‌بسته‌بندی‌ایران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. نوش‌مازندران در رده نهم این گروه ایستاد. «غنوش» با سرمایه‌ای معادل۵۰میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۴۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام حفاری‌شمال پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک‌سینا در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه دو هزارمیلیارد ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۲۷۰ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بیمه‌البرز به خود اختصاص داد. پالایش‌نفت‌اصفهان در رده ششم این گروه ایستاد. «شپنا» با سرمایه ۴ هزار و ۱۶۲‌میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر۱۴۰۶‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری‌غدیر در این گروه ششم شد. سرمایه «وغدیر» معادل ۶هزار و ۷۵ میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۴۶۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فرآوری موادمعدنی به دست آورد. فولادکاویان با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰میلیاردریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۹۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاربراتورایران جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکار» با سرمایه‌ای برابر ۳۴ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم۸۲۳ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس