روزانه
بیشترین درصد افزایش
قند لرستان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که شیشه همدان در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «کهمدا» سود هر سهم خود را مبلغ۸۳۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۶۰ میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم قطعات اتومبیل ایران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد.سرمایه گذاری نیرو در رده نهم این گروه ایستاد. «ونیرو» با سرمایه‌ای معادل۲۴۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. معادن و فلزات در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه یک هزارو۸۹۳ میلیاردو۳۷۵میلیون ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۵۰۰ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری البرز به خود اختصاص داد. داروسازی فارابی در رده سوم این گروه ایستاد. «دفارا» با سرمایه‌ای معادل ۱۵۰ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را۱۴۴۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری البرز دراین گروه دوم شد. سرمایه «والبر» معادل ۷۲۰میلیاردو۱۰۰میلیون ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۴۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته نوش مازندران به دست آورد. توسعه معادن روی ایران در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «کروی» برابر یک هزارو۹۷میلیاردو۲۵۰میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۶۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. تکسرام جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «کترام» با سرمایه‌ای برابر ۵۰ میلیارد‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۸ رقم۲۹۹‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
قند لرستان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. سیمان فارس هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سفار» مبلغ2260 ریال و سرمایه آن معادل50 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته آلومتک به دست آورد.گرجی در جایگاه چهارم ایستاد. «غگرجی» سود هر سهم خود را با سرمایه‌20 میلیارد ریال، 392‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام ماشین سازی اراک پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه7 هزار و950میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل338‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیرفولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد.بانک پارسیان در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «وپارس» با سرمایه 7هزار500و میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ495ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه سوم شد. سرمایه «خساپا» برابر10هزارو400 میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ674ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. نورد آلومینیوم در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فنوال» برابر51میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ200ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
پارس خزر در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه552 میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 361 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
سامان گستر اصفهان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که قند نقش جهان در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «قنقش» سود هر سهم خود را مبلغ۱۰۰۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۳۵میلیارد‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم تکنوتار صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. تاید واتر خاورمیانه در رده هفتم این گروه ایستاد. «حتاید» با سرمایه‌ای معادل۲۱۶ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۱۰۰۱‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام صدرا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. گروه بهمن در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه۳ هزارو۵۲۰میلیارد ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۴۰۱ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز بانک ملت به خود اختصاص داد. بیمه‌البرز در رده دهم این گروه ایستاد. «البرز» با سرمایه ۲۶۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۸۱۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه دهم شد. سرمایه «خصدرا» معادل یک هزار و۵۰۰میلیارد ‌ریال است. این شرکت زیان هرسهم خود را معادل۱۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کاشی اصفهان به دست آورد. فولادکاویان با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰میلیاردریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۹۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. زامیادجایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک هزارو۲۰۰ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم۵۲۵ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس