روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم بانک پارسیان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که تکسرام در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «کترام» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸۴ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰ میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
مواد الیاف مصنوعی صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. هپکو در رده ششم این گروه ایستاد. «تپکو» با سرمایه‌ای معادل ۳۹۷ میلیاردو ۸۰۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام سایپا پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک سینا در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۳هزار میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۳۵۰ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک سینا به خود اختصاص داد. مس ایران در رده هفتم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه‌ای معادل۵ هزارو ۷۸۹ میلیاردو ۶۴۵ میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را یک هزارو ۲۱۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران خودرو دیزل در این گروه هفتم شد. سرمایه «خاور» معادل یک هزارو۶۰۰ میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۲۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ایران تایر به دست آورد. فرآوری مواد معدنی در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «فرآور» برابر ۱۲۰میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۹۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز رنگین در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سیمان دورود جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «سدور » با سرمایه‌ای برابر ۸۰ میلیارد‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۹ رقم ‌۲ هزارو ۸۸ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
گروه صنعتی ملی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. قند پیرانشهر چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «قپیرا» مبلغ 770 ریال و سرمایه آن معادل 69 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته مواد الیاف مصنوعی به دست آورد. صدرا در جایگاه هشتم ایستاد. «خصدرا» سود هر سهم خود را با سرمایه یک هزارو 500 میلیارد ریال،16 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام سرمایه گذاری ملت پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک سینا در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه 3هزار میلیارد‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 350ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مخابرات ایران به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «فولاد» با سرمایه15 هزار و 800میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 447 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه نهم شد. سرمایه «خودرو» برابر6 هزارو300 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ385 ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران تایر به دست آورد.
سرمایه‌گذاری پتروشیمی در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «وپترو» برابر یک هزارو ۸۲۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
رنگین در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه۱۰۰ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۴۷۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
مهرام در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که افست در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «چافست» سود هر سهم خود را مبلغ382 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 50 میلیارد ‌‌ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سیمان صوفیان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. بیمه دانا در رده سوم این گروه ایستاد. «دانا» با سرمایه‌ای معادل 105 میلیاردو 475 میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک هزارو 978 ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. حفاری شمال در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه 2هزار و 605میلیاردو 405میلیون ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 305ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سایپا به خود اختصاص داد.مپنا در رده چهارم این گروه ایستاد. «رمپنا» با سرمایه 7 هزارو950 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر518 ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
ماشین سازی اراک در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه پنجم شد. سرمایه «وپارس» معادل 11هزار میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل437 ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران تایر به دست آورد. آبگینه با سرمایه‌ای برابر 93میلیارد و 900 میلیون ریال در جایگاه نهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ10 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
رنگین در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر3 هزارو 520 ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم583 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس