روزانه
بیشترین بازدهی
قند تربت جام دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که لیزینگ ایران در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. «ولیز» سود هر سهم سال جاری را ۳۸۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۳۰۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
کاغذ سازی کاوه روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. قطعات فولادی در رده دهم این گروه ایستاد. «فنورد» با سرمایه‌ای معادل ۴۸میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را مبلغ ۳۹۵ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هفتم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» معادل یک هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۴۷۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» مبلغ ۱۴۰ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. زامیاد در رده نهم این گروه ایستاد. «خزامیا» با سرمایه‌ای معادل ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را یک‌‌هزار و ۱۹۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری رنا در این گروه نهم شد. سرمایه «ورنا» بیش از یک‌هزار و ۶۰۰میلیارد ریال است. «ورنا» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته سیمان بجنورد به دست آورد. تکنوتار در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. مهرکام جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه ۵۵۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۵۳۶ریال پیش‌بینی کرده است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم فارسیت دورود جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جای از آن خود کرد. دارویی لقمان دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دلقما» مبلغ یک‌هزار و 336ریال و سرمایه آن معادل 25میلیارد و 200میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته فرآورده‌های نسوز پارس به دست آورد. مس شهید باهنر در جایگاه سوم ایستاد. «فباهنر» با سرمایه 225میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 653ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وپارس» معادل 5هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 402ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی هر سهم «خودرو» در سال‌جاری 800ریال و سرمایه آن برابر 5هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. چادرملو در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «کچاد» با سرمایه دو هزار میلیارد ریال، سود خود را مبلغ 616ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه سوم شد. سرمایه «خساپا» برابر هفت هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 887ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. سیمان بجنورد در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «سبجنو» برابر 196میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 484ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. گروه بهمن جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه سه هزار و 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 350ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
حق‌تقدم کابل البرز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که پارس‌سرام در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «کسرام» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۴میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
تامین ماسه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. فرآوری موادمعدنی در رده سوم این گروه ایستاد. «فرآور» با سرمایه‌ای معادل ۱۶میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ سه‌هزار و ۸۵۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه «فولاد» برابر ۱۵میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۳۳۶ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس خودرو در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خپارس» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۸۰۱ ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده سوم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه ۷۰۰میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۵۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک اقتصاد نوین در این گروه هفتم شد. سرمایه «ونوین» بیش از ۲هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۳۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر پلاستیک شاهین به دست آورد. فروسیلیس با سرمایه‌ای برابر ۵۰میلیارد ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۱۹۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. توکافولاد جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «وتوکا» با سرمایه‌ای برابر ۲۰۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم ۴۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس