روزانه
بیشترین بازدهی
ایران تایر دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که توکا فولاد در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «وتوکا» سود هر سهم سال جاری را ۸۰۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۱۰۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
سیمان کرمان روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. تایدواتر خاورمیانه در رده دوم این گروه ایستاد. «حتاید» با سرمایه‌ای معادل ۲۱۶میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را ۱۴۶۰ ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را گل‌گهر به خود اختصاص داد. سرمایه گل‌گهر معادل ۴۴۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۶۳۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری توسعه ملی در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وتوسم» مبلغ ۱۰۳ ریال و سرمایه آن معادل ۳۰۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز معادن روی به خود اختصاص داد. چادرملو در رده سوم این گروه ایستاد. چادرملو با سرمایه‌ای معادل ۱۰۰۰میلیارد ریال سود هر سهم خود را ۹۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
معادن روی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه چهارم شد. سرمایه «وپارس» بیش از ۵۰۰۰میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته سیمان اردبیل به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر ۱۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۵، رقم ۱۱۳۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
ایران تایر جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. پلاستیران در این گروه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وپلاست» مبلغ 360ریال و سرمایه آن معادل 57میلیارد و 600میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان کرمان به دست آورد. عایق پلاستیک در جایگاه دوم ایستاد. «پعایق» با سرمایه 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 211ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ومعادن» معادل 1262 میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 382ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. نوسازی ساختمان تهران در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ثنوسا» در سال‌جاری 310ریال و سرمایه آن برابر 300میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر گل گهر به خود اختصاص داد. معادن روی در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «کروی» با سرمایه 548میلیارد و 625میلیون ریال سود هر سهم خود را مبلغ 1251 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ساختمان در این گروه دوم شد. سرمایه «وساخت» برابر 880میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 313 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته پلاستیک شاهین به دست آورد. سولیران در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فسلیر» برابر 24میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 55 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. صنعتی نیرو محرکه جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خمحرکه» با سرمایه 170میلیارد و 100میلیون ریال سود هر سهم خود را در سال جاری 620 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ایران تایر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که حمل و نقل پتروشیمی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «چترو» سود هرسهم خود را مبلغ ۲۷۴۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۸میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
پتروشیمی فارابی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان کرمان در رده دوم این گروه ایستاد. «سکرما» با سرمایه‌ای معادل ۲۲۰میلیارد و ۳۲۰میلیون ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۱۰۴۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را پتروشیمی اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه «شصفها» برابر ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۱۱۱۵ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کربن ایران در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «شکربن» در سال مالی ۸۵ مبلغ ۳۰۱ریال و سرمایه آن معادل ۲۵۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر معادن روی به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری سپه در رده چهارم این گروه ایستاد. «وسپه» با سرمایه ۱۴۹۵میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۱۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه چهارم شد. سرمایه خساپا بیش از ۵۲۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۱۶۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر پلاستیک شاهین به دست آورد. سیمان دورود با سرمایه‌ای برابر ۴۹میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت «سدور» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کمک‌فنر ایندامین سایپا جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکمک» با سرمایه‌ای برابر ۱۳میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۱۰۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس