بیشترین درصد افزایش

حق تقدم کشت پیاذر جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش را هفته گذشته از آن خود کرد. پمپ سازی ایران ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «تپمپی» مبلغ ۴۰۸ ریال و سرمایه آن معادل ۱۶۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش را در هفته گذشته کاربراتور ایران از آن خود کرد و تجارت الکترونیک پارسیان درجایگاه نهم ایستاد. «رتاپ» سود هر سهم خود را با سرمایه 506 میلیارد ریال مبلغ 1880 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم

هفته گذشته پالایش نفت بندرعباس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه ۹ هزار و ۹۷۵ میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۴۹۵ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته پالایش نفت بندرعباس به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری امید در این گروه پنجم شد. سرمایه «وامید» برابر 10 هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1047 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

پالایش نفت بندرعباس در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری پتروشیمی در این گروه ششم شد. سرمایه «وپترو» برابر یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته آهنگری تراکتورسازی به دست آورد. رادیاتور ایران در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «ختور» برابر 140 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 18 ریال پیش‌بینی کرده است.



کمترین نسبت P/E

سازه پویش در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. چین چین جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «غچین» با سرمایه 22 میلیارد و 400 میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1724 ریال پیش‌بینی کرده است.