روزانه

بیشترین درصد افزایش
سیمان تهران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روز گذشته را از آن خود کرد که بیمه آسیادر جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «آسیا» سود هر سهم خود را مبلغ 81ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 2هزار و300 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم لوله و ماشین سازی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روز گذشته شد. پتروشیمی شازند در رده نهم این گروه ایستاد. «شاراک» با سرمایه‌ای معادل
یک هزار و 200 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1620 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم
روز گذشته نفت و گازپارسیان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. صندوق بازنشستگی در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به‌دست ‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۷۵۰ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته صنایع پتروشیمی خلیج فارس به خود اختصاص داد. فولاد کاویان در رده چهارم این گروه ایستاد. «فوکا» با سرمایه‌ای معادل 800میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 48 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد کاویان روز گذشته در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد سیمان تهران در این گروه ششم شد. «ستران» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۷۰۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته آهنگری تراکتورسازی به دست آورد. قند ثابت با سرمایه‌ای برابر 100 میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 61 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
روز گذشته ایران مرینوس در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شیشه و گاز جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «کگاز» با سرمایه‌ای برابر ۷۴ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۲ رقم ۹۵۰ ریال در نظر گرفته است.